Modulation. Zondagavond 21 december. de Helling. Utrecht.

De laatste aflevering van Modulation in ons 10de jubileumjaar vind plaats op Zondagavond 21 december in de Helling te Utrecht.

Op de tafel in het midden van de zaal vind je de volgende acts:

Deuren gaan open om 19:00 en aanvang is 19:45 (vroeger dan normaal!).
De Helling vind je op Helling 7 te Utrecht, dat is 2 minuten hinkstapsprong van station Utrecht Vaartsche Rijn.
We zijn uiterlijk om 23:00 klaar.

Kaartjes kan je kopen op de website van de Helling

Als je in de toekomst op de hoogte wil blijven van nieuwe afleveringen van Modulation dan kan je je inschrijven voor onze mailinglijst.

De Helling heeft een erg goed geluidssysteem en we maken er een punt van dat het geluidsniveau bij deze avonden op een prettig luisterniveau blijft.
We nodigen het publiek uit om na afloop van de optredens in gesprek te gaan met de spelers ter lering en vermaak, om kennis en ervaring te delen.

Hopelijk zien we jullie de 21ste!

Modulation okt 2025 @By_Pauluz lo res-36.jpg

Ik zit die dag bij de buren dus ben je de blieps, bloeps en body odor zat, kun je altijd nog even langskomen voor gitaren, vleermuizen en euh nog meer body odor.

Laatst gewijzigd:
Dit was super leuk! Was het bijna vergeten en daardoor Allert z'n set net gemist helaas.
Het was voor mij de eerste keer....niet te geloven eigenlijk.
Voor de komende 10 jaar zal ik ervoor zorgen dat ik erbij ben :-) Met dank aan alle betrokken partijen voor een speciale avond. Kipski's verrassings set was een mooie kers op de taart!

Back