• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha/Proteus/Roland/Korg/Alesis Midi Modules in 19" rack

Prijs
1400 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

waveman2.3

Stamgast
Van bovenstaande merken Te Koop 8 stuks modules in rack
Volledig 19” Rack met 8 MIDI modules + behuizing en power aan/uit 19” versie + Yamaha MJC8 , MIDI distributor/Thru box. Alles in zeer goede staat.
Prijs voor volledige Rack : 1400 Euro
Dit rack is steeds in mijn muziek studio gebruikt geweest. De modules zijn aangekocht tussen 1995 tot 2010. Alle modules werken nog perfect met MIDI .
Het rack bevat :
Alesis S4 : zeer goede staat, geen gebruikssporen
Proteus/1 : goede staat, geen gebruikssporen
Proteus 2000: zeer goede staat, geen gebruikssporen
Yamaha TX81z : zeer goede staat, geen gebruikssporen
Korg m3R : selectieknop preset selectie vertoont sleet maar werkt nog.
Gebruikssporen
Yamaha TG500 : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Roland JV2080 : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Roland JV2080+extention boards XP-A (Session), XP-B (BS&DR), XP-C (60&70), XP-D (Worlds), XP-F(Orch2) , XP-G (Orch), XP-H (Synth) : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Alle modules werken met 5polige DIN MIDI stekkers/verbindingen. Alle modules zijn aangesloten en werken op afzonderlijke kanalen , via de Yamaha MJC8 .
Ik doe het rack weg omdat ik bijna uitsluitend nog met computer en virtuele synths en tools componeer. Ik verkies om het rack als een volledig geheel te verkopen. Daarom maak ik hier een super zeer gunstige lage prijs van 1400 Euro.
19inch Rack met Synthesizer MIDI modules
€ 1.400 · Wortegem, Oost-Vlaanderen, Belgium
Volledig 19” Rack met 8 MIDI modules + behuizing en power aan/uit 19” versie + Yamaha MJC8 , MIDI distributor/Thru box. Alles in zeer goede staat.
Prijs voor volledige Rack : 1400 Euro
Dit rack is steeds in mijn muziek studio gebruikt geweest. De modules zijn aangekocht tussen 1995 tot 2010. Alle modules werken nog perfect met MIDI .
Het rack bevat :
Alesis S4 : zeer goede staat, geen gebruikssporen
Proteus/1 : goede staat, geen gebruikssporen
Proteus 2000: zeer goede staat, geen gebruikssporen
Yamaha TX81z : zeer goede staat, geen gebruikssporen
Korg m3R : selectieknop preset selectie vertoont sleet maar werkt nog.
Gebruikssporen
Yamaha TG500 : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Roland JV2080 : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Roland JV2080+extention boards XP-A (Session), XP-B (BS&DR), XP-C (60&70), XP-D (Worlds), XP-F(Orch2) , XP-G (Orch), XP-H (Synth) : zeer goede staat , geen gebruikssporen
Alle modules werken met 5polige DIN MIDI stekkers/verbindingen. Alle modules zijn aangesloten en werken op afzonderlijke kanalen , via de Yamaha MJC8 .
Ik doe het rack weg omdat ik bijna uitsluitend nog met computer en virtuele synths en tools componeer. Ik verkies om het rack als een volledig geheel te verkopen. Daarom maak ik hier een super zeer gunstige lage prijs van 1400 Euro.

Zie 2e hands synths FB, ik geef deze adv. alleen maar door. Ophalen in Belgie (Frans Lemaire / Micado)

Attachments

• Frans3.jpg
    Frans3.jpg
    125,8 KB · Bekeken: 144
  • Frans2.jpg
    Frans2.jpg
    165,7 KB · Bekeken: 143
  • Frans1.jpg
    Frans1.jpg
    106,9 KB · Bekeken: 144
Back