• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Cre8Audio Boom Chick - Gloednieuwe analoge drumdoos - Eventueel te ruil met z.g.a.n. Boss RE-202

Prijs
220 Euro
Conditie
Nieuw

conso

Fold it
Zere knokkels van het roffelen op houten eettafels, terwijl je mijmert over die leuke, pittige ex-vriendin?

Cre8Audio Boom Chick - Een aantrekkelijke, en verrassend leuke analoge drumster die je met liefde het roffelen uit handen neemt. Vijf syndrum kanalen met een eigen output, een sequencer, CV/ Gate én Midi en een In/ Out patchveldje. Maagdelijk nieuw, dus geheel ongebruikt en compleet in de originele verpakking. (No jacks inserted, no puns intended).

(Ik heb half slapend een order met een Boom Chick geplaatst terwijl mijn muziekmaatje bijna tegelijkertijd hetzelfde gedaan had. En terugsturen doe ik alleen wanneer spullen gehavend aankomen, of bij Meibergen ;) gekocht zijn)

Vaste ophaalprijs € 210. Je mag ‘m eventueel komen ruilen met een z.g.a.n., perfect werkende en complete Boss RE-202. De koffie staat hier niet al klaar, maar wordt altijd vers gezet. Géén interesse in andere spullen.

Verzending, alléén binnen NL, kan aangetekend met PostNL (+ € 12) of eventueel DHL. Risico bij verzenden is geheel voor risico koper.

Attachments

• IMG_2585.jpeg
    IMG_2585.jpeg
    208,5 KB · Bekeken: 155
  • IMG_2586.jpeg
    IMG_2586.jpeg
    185,7 KB · Bekeken: 150
Laatst gewijzigd:
:verkoght::slotje:
.
Zou nog vóór de Elfstedentocht in Leeuwarden moeten aankomen!

Back