Korg BM-1 software voor Windows??

robbie50

ferkeert lit
Vraagje,
Hebben jullie een idee of er ook een "Windows" versie komt voor gebruik met de Korg BM-1?
Niet alleen maar app's voor Apple en phone besturing....

Of is deze er al en kijk ik daar overheen???

Graag reactie,

Rob

1e wat je tegenkomt op de product pagina:

De BM-1 maakt een einde aan de wirwar van MIDI-kabels, waardoor je meer vrijheid hebt om te creƫren. Hij kan worden aangesloten op synthesizers, digitale piano's, MIDI-controllers en andere apparatuur die is uitgerust met een standaard 5-pins DIN MIDI-connector, waardoor MIDI-berichten draadloos kunnen worden verzonden en ontvangen. Met een communicatiebereik tot 20 meter werkt de BM-1 naadloos samen met apparaten en computers die Bluetooth MIDI ondersteunen, waaronder Windows-pc's, Macs, iPhones, iPads en Bluetooth MIDI-controllers.

Dank voor je reactie.....
Klopt, dit had ik al eerder gelezen, dus dacht...mooi, maar GEEN software (behalve de bekende drivers) te vinden.
Vandaar mijn vraag.....

Rob

Behalve de driver kan ik ook niks ontdekken, in de manual staat wel hoe je verbinding moet maken met Win 10/11.

Persoonlijk heb ik geen goede ervaringen met Windows en bluetooth Midi verbindingen, of dit dus gaat werken kan ik je niet vertellen.

Ik heb contact gehad met Voerman in Amersfoort.
Ze hebben geen antwoord op mijn vraag, maar sturen Korg in Japan wel een berichtje hierover.....afwachten maar.....

Rob

Back