Waldorf Blofeld in mooie staat, zowel functioneel als visueel. Geen gebruikssporen buiten een zeer licht krasje op het display. Komt met adapter maar niet met doos. Uiteraard heb je een midi klavier of DAW nodig, aangezien dit de soundmodule is. 240 €.
Korg MS2000 in goed werkende maar optisch niet al te mooie staat, vandaar de lage prijs. Hij mist drie draaiknoppen, maar de steeltjes zijn wel onbeschadigd en dus werkzaam. Verder zijn er ooit stickers opgekleefd geweest (zie foto's). Adapter ontbreekt, maar kan op aanvraag door mij besteld worden. Eén toets vervangen en ziet er iets lichter uit dan de rest. 150 €.
Kan afgehaald worden of gebracht, aangezien ik vaak op verplaatsing ben. Bij brengen vraag ik een kleine vergoeding voor het verbruik. Goedkoper en veiliger dan opsturen.
300 € vaste prijs voor de twee samen.
Korg MS2000 in goed werkende maar optisch niet al te mooie staat, vandaar de lage prijs. Hij mist drie draaiknoppen, maar de steeltjes zijn wel onbeschadigd en dus werkzaam. Verder zijn er ooit stickers opgekleefd geweest (zie foto's). Adapter ontbreekt, maar kan op aanvraag door mij besteld worden. Eén toets vervangen en ziet er iets lichter uit dan de rest. 150 €.
Kan afgehaald worden of gebracht, aangezien ik vaak op verplaatsing ben. Bij brengen vraag ik een kleine vergoeding voor het verbruik. Goedkoper en veiliger dan opsturen.
300 € vaste prijs voor de twee samen.
Attachments
-
JZNzAb3A.jpg52 KB · Bekeken: 123 -
GCtZEbKL.jpg45 KB · Bekeken: 103 -
bt_TMVX9.jpg75,7 KB · Bekeken: 98 -
7DfCk53V.jpg42,4 KB · Bekeken: 100 -
1Z9ORULy.jpg88,7 KB · Bekeken: 119 -
OWVfJE4w.jpg96,2 KB · Bekeken: 125 -
fUOoQQdT.jpg111,2 KB · Bekeken: 135 -
68xyGdr_.jpg100,1 KB · Bekeken: 132 -
5eWTaODt.jpg79,3 KB · Bekeken: 131