• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Waldorf Blofeld + Korg MS2000

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

R2D2

Ingeburgerd
Waldorf Blofeld in mooie staat, zowel functioneel als visueel. Geen gebruikssporen buiten een zeer licht krasje op het display. Komt met adapter maar niet met doos. Uiteraard heb je een midi klavier of DAW nodig, aangezien dit de soundmodule is. 240 €.

Korg MS2000 in goed werkende maar optisch niet al te mooie staat, vandaar de lage prijs. Hij mist drie draaiknoppen, maar de steeltjes zijn wel onbeschadigd en dus werkzaam. Verder zijn er ooit stickers opgekleefd geweest (zie foto's). Adapter ontbreekt, maar kan op aanvraag door mij besteld worden. Eén toets vervangen en ziet er iets lichter uit dan de rest. 150 €.

Kan afgehaald worden of gebracht, aangezien ik vaak op verplaatsing ben. Bij brengen vraag ik een kleine vergoeding voor het verbruik. Goedkoper en veiliger dan opsturen.

300 € vaste prijs voor de twee samen.

Attachments

• JZNzAb3A.jpg
    JZNzAb3A.jpg
    52 KB · Bekeken: 123
  • GCtZEbKL.jpg
    GCtZEbKL.jpg
    45 KB · Bekeken: 103
  • bt_TMVX9.jpg
    bt_TMVX9.jpg
    75,7 KB · Bekeken: 98
  • 7DfCk53V.jpg