Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Dit keer iets HEEL anders dan wat je normaal van me hoort, namelijk een ambient soundscape, gemaakt met Eurorack, een circuit bend Casio SK-1
, SC Prophet 600, Prophet 6, bekkens en wat orchestra vsts. Geen melodielijnen, drums of vocals dit keer.
Space trip
Gemaakt in 2021 en ik stel me er altijd een reis bij voor, zowel door het universum als door de hogere lagen van het bewustzijn. Prima om bij te mediteren.
Hij bestaat uit verschillende delen die in elkaar overvloeien en allemaal anders klinken. Laat me weten wat je hier zelf bij ervaart.
Orac
Het is vernoemd naar Orac, de AI computer uit de Britse jaren ’70 scifi serie Blake’s 7.
Daar is btw ook mijn avatar naar vernoemd (“Urac” is een samenvoeging van Orac en Eurorack).
Instrumenten
• Eurorack granular patch (Mutable instruments)
• Eurorack Karplus Strong synthesis, perpetuum mobilé patch (start 7.04)
• SC Prophet 600 (duidelijk te horen 8.07 - 10.10)
• Circuit bend Casio SK-1 (start 9.42)
• Sequential Prophet 6 (start 11.07)
• Cymbals (acoustic recording)
• Diverse orchestra vsts
Groetjes, Dorian
, SC Prophet 600, Prophet 6, bekkens en wat orchestra vsts. Geen melodielijnen, drums of vocals dit keer.Space trip
Gemaakt in 2021 en ik stel me er altijd een reis bij voor, zowel door het universum als door de hogere lagen van het bewustzijn. Prima om bij te mediteren.
Hij bestaat uit verschillende delen die in elkaar overvloeien en allemaal anders klinken. Laat me weten wat je hier zelf bij ervaart.
Orac
Het is vernoemd naar Orac, de AI computer uit de Britse jaren ’70 scifi serie Blake’s 7.
Daar is btw ook mijn avatar naar vernoemd (“Urac” is een samenvoeging van Orac en Eurorack).
Instrumenten
• Eurorack granular patch (Mutable instruments)
• Eurorack Karplus Strong synthesis, perpetuum mobilé patch (start 7.04)
• SC Prophet 600 (duidelijk te horen 8.07 - 10.10)
• Circuit bend Casio SK-1 (start 9.42)
• Sequential Prophet 6 (start 11.07)
• Cymbals (acoustic recording)
• Diverse orchestra vsts
Groetjes, Dorian

Laatst gewijzigd: