Teisco 60f

Status
Please reply by conversation.

Nap

Nieuwkomer
Na wat liveshows van het Belgische GOOSE gezien te hebben, die veel doen met oude Teisco synths, wil ik deze ook weleens proberen. Heeft iemand er nog eentje staan die er aan een normale prijs (dus geen Reverb-achtige toestanden) vanaf wil?

Ah tof, wist niet eens dat hier leden van GOOSE actief waren. Heb ze afgelopen vrijdag nog in 013 gezien, was erg leuk.

Bedoel je de 110f?

Heb de 60f en had de 100f maar in mijn herinnering is de 100 kleiner dan de 60.
Vind de 100 wel veel leuker. Toch weer eens op zoek naar een mooi exemplaar :eureka:
Correct

Kawai 100f… tech zei enkel dat ze ellende zijn om te servicen dus ik kocht geen maar totaal mijn ding

Kawai 100F was mijn eerste synthesizer. Heb hem nog steeds, voor 1 VCO zeer krachtig.
Waarom moeilijk te servicen?

Kawai 100f… tech zei enkel dat ze ellende zijn om te servicen dus ik kocht geen maar totaal mijn ding
Mmm, die is misschien een beetje gemakzuchtig / heeft graag enkel de simpelste klusjes?
Valt reuze mee hoor. Repareren, servicen, midi inbouwen, allemaal goed te doen, niets bijzonders.

Maar heeft iemand er hier eentje waar ie vanaf wil? Gezellig zo hoor wat iedereen er van vindt, maar ik klik iedere keer voor niks zo.

Mocht de opheldering over de 100f je interesse hebben gewekt als alternatief. Hij is er ook van Kawai. Op ebay.kleinanzeigen staan er 2 te koop maar alleen afhalen..

Kawai-S100F-Synthesizer-01.jpg

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Maar heeft iemand er hier eentje waar ie vanaf wil? Gezellig zo hoor wat iedereen er van vindt, maar ik klik iedere keer voor niks zo.
Je hebt er iig wel een klik mee! 😜

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Deel de mening dat het een fantastische kleine mono synthesizer is de 100F, hier gebruik ik de 100F met een kenton cv gate aanpassing.

Status
Please reply by conversation.
Back