Roland stuff vraagprijs

TommyG

Nieuwkomer
Hoi,

Ik heb nog wat Roland stuff staan die ik eigenlijk niet meer gebruik dus misschien is de tijd rijp om iemand anders ermee te laten spelen.

- Roland TB3
- Roland TR-8 met expansion pack
- Roland MX-1

Allen in perfecte staat, inclusief decksavers (die zijn wel volgeplakt met stickers)
Is er überhaupt nog vraag naar die dingen , en wat zou een eerlijke Vraagprijs zijn?

- Roland TB3 word nog steeds nieuw verkocht.
- TR-8 zeker nog vraag naar, indien in goede staat. heb zelf een jaar geleden mijn 8 verkocht en upgrade naar de TR8-S versie gedaan.
- Roland MX-1:Toestel waar ik ook interesse voor had omdat ik vrij veel Aira spul heb, maar geen support of geupdate drivers meer voor de MX-1

Mx 270

Tr8 230

Tb3 210 - als t effectief de tb3 is en niet de 03… ik verkocht mijne voor 400+ op reverb
dit zijn recente prijzen in frankrijk. Ik zou ze dus als laagste prijs zetten en niet als vraagprijs

Ja. Bad gear videos maken m gezocht. De hype kan alweer wat zijn gaan liggen natuurlijk… reverb kost ook fee natuurlijk en er was n decksaver bij (niet dat ik daar enige waarde voor over heb, ik vind het dure onzin) - pak dan nog 350

Mx 270

Tr8 230

Tb3 210 - als t effectief de tb3 is en niet de 03… ik verkocht mijne voor 400+ op reverb
dit zijn recente prijzen in frankrijk. Ik zou ze dus als laagste prijs zetten en niet als vraagprijs
Je bedoelt dus dat ik de vraagprijs nog iets hoger moet zetten? Heb niet veel zin om op Reverb te gaan verkopen. Zou het eventueel liefst hier te koop aanbieden

Hier vang je geen topbetalers. Ik weet niet of hier iemand 350 over heeft voor een tb3. Je kan altijd proberen

Van wat ik me herinner is dat een nette TR8 met expansion meestal in de buurt van de 300 euro zit, da's al jaren een beetje hetzelfde.
Net als een Waldorf Blofeld met sample uitbreiding, die is al sinds jaar en dag ook zo'n 300 euro.

Tr8 te koop voor 240 incl ext incl decksaver zie ik online.

Tr8 te koop voor 240 incl ext incl decksaver zie ik online.
Da's voor het eerst dat ik die prijs zie, hier op SF al die jaren zo'n 300 euro en ze werden verkocht ook.
Ik kijk even op mp en zie er twee voor 300 euro, de ene heeft de expansion en de ander staat niets bij en nog een andere die gereserveerd is, misschien is dat 'm of het is een lokkertje?

Ik zei toch: prijzen in Frankrijk :) is prima als n referentie voor n lage hedendaagse verkoopprijs of in dit geval vraagprijs

Hoi,

Ik heb nog wat Roland stuff staan die ik eigenlijk niet meer gebruik dus misschien is de tijd rijp om iemand anders ermee te laten spelen.

- Roland TB3
- Roland TR-8 met expansion pack
- Roland MX-1

Allen in perfecte staat, inclusief decksavers (die zijn wel volgeplakt met stickers)
Is er überhaupt nog vraag naar die dingen , en wat zou een eerlijke Vraagprijs zijn?
Ik zou deze vraagprijzen kiezen als ze in goede staat en compleet zijn

TB-3 €375
TR-8 €300
MX-1 €350

Back