Dozart - A Ming da Sha'eh (de trancedance)

Dozart

Ouwe rot
Guten abend!

Wir haben wieder einen neuen Track gemacht. Psytrance weer. Voor mij is de essentie van psytrance niet zozeer lsd gebruiken, dmt roken of paddo's eten, trippen en gaan met die banaan. Ook geen Armin van Buuren-achtige trancemuziek met een psychedelisch sausje (kan wel, natuurlijk). Eerder zie ik het als een moderne variant van eeuwenoude oer-transmuziek. Dat gevoel, op die knoppen, zou het eigenlijk moeten drukken wanneer het uit de speakers knalt. Als een natuurlijke drug waarbij je geen drugs meer nodig hebt. De muziek zelf is the drug... De muziek zelf zou je in hogere sferen moeten brengen. Natuurlijk mag iedereen doen en laten wat ie zelf wilt :beard:
Maar met dat in gedachten - geรฏnspireerd op de visie van grondlegger Goa Gil - is deze track gemaakt. Dat gevoel heb ik geprobeerd erin te leggen.
Denk dat ie rijp is nu om hier te posten en er feedback op te vragen. Dus hier komt ie:

Attachments

• Ayah-ajo.png
    Ayah-ajo.png
    2,2 MB · Bekeken: 54
Ik vind je track een stuk beter dan die meuk die ze hier (Goa) spelen. Er gebeurt een hoop in je track en neemt je mee op een mooie reis zonder dat je iets hoef in te nemen. Klinkt ook heel anders dan je vorige tracks. Luisterend op de telefoon vond ik de tik in de kick iets te veel hoog hebben. Snijd goed door de mix op drukken momenten, maar op de minder drukke momenten is het net iets te overheersend.

Dank u!
Ik hoorde wat je bedoelde toen ik het zelf ook ff op de telefoon luisterde. Kick nu iets meer smooth nog gemaakt. Komt de groove van de bassline ook net lekkerder uit nog en geeft nog iets meer tribal gevoel volgens mij. Updeetjke gedaan. :)

Prachtig Dozart. Mooie tribal track. heerlijke vibe ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Hartelijk dank, Herr Laboratorio! :mega:

Inmiddels issie wel weer geupdate. Kick en bass net ff wat minder harde 'bite' zodat ze de mix in het geheel beter dienen, en alles net ff meer smooth klinkt.
Plus wat meer vloeiendere overgangen nog hier en daar. :)

Ik verklaar het nummer bij deze voor af denk ik. 8>
Finalupdate_33_.1_the_real-one-final -edit
Of zoiets
Maar nu echt.

Back