conqreetapproach
Nieuwkomer
Ik heb in de aanbieding, een set van akoestische panelen / bass traps, front panelen bekleed met blauwe spijkerstof.
Bestaat uit:
- 5 kasten van 200x90x26 cm
- 2 kasten van 100x90x26 cm
- 2 x corner towers bestaande uit 2 delen van 100x80x80 op pootjes.
De kasten wegen aanzienlijk en moeten met een grote bus vervoerd worden.
Geschikt voor middelgrote ruimtes vanaf 15 vierkante meter.
Reden verkoop, verhuizing naar kleinere ruimte waar ik graag mee start. Gezien vervoer hiervan waarschijnlijk gepaard moet gaan met huur van een busje en ik graag wil starten met de nieuwe kamer bied ik ze aan voor 450 euro.
Oorspronkelijk customs made door panelen bouwer voor een kaal betonnen kantoorruimte.
We kunnen prima een afspraak plannen dat je een idee krijgt van de ruimte waar ze nu in staan en even luisteren in de setup, alleen wel echt wanneer je zeker bent dat je hier ruimte voor hebt en het vervoer en sjouwwerk aandurft.
Voor vragen stuur gerust een bericht.
gr. Ralph
Bestaat uit:
- 5 kasten van 200x90x26 cm
- 2 kasten van 100x90x26 cm
- 2 x corner towers bestaande uit 2 delen van 100x80x80 op pootjes.
De kasten wegen aanzienlijk en moeten met een grote bus vervoerd worden.
Geschikt voor middelgrote ruimtes vanaf 15 vierkante meter.
Reden verkoop, verhuizing naar kleinere ruimte waar ik graag mee start. Gezien vervoer hiervan waarschijnlijk gepaard moet gaan met huur van een busje en ik graag wil starten met de nieuwe kamer bied ik ze aan voor 450 euro.
Oorspronkelijk customs made door panelen bouwer voor een kaal betonnen kantoorruimte.
We kunnen prima een afspraak plannen dat je een idee krijgt van de ruimte waar ze nu in staan en even luisteren in de setup, alleen wel echt wanneer je zeker bent dat je hier ruimte voor hebt en het vervoer en sjouwwerk aandurft.
Voor vragen stuur gerust een bericht.
gr. Ralph