shari vari shari vari listening to his dark cassete smokin on a cigarette

oja. ik bedoel, dit soort muziek is tegenwootrdig heel hip. beetje japanse videogame muziek.

dit is n goed voorneeld. mijnes is uiteraard bij lange na niet zo tof. maar goed, ik bedoel ik had ook last van mijn knie en ik kon mijn synthesizer niet gebruiken en ik had weinig tijd en mijn monitors waren nog in de doos en ik werk normaal analoog en dit is digitaal en digitaal is enit fijn want ik moet knoppen voelen echt knoppen, dus niet zoals waar ik nu op typ, maar die knoppen die bijv op t sequencer gedeelte zitten van die goeie ouwe rolant tr909. dat soort. met ledjes en ja, ja. dat

Niet slecht, maar de uitwerking is thans vrij "propertjes", probeer wat meer te spelen met een bepaalde plugins, gebruik wat automations. De quantiteit is volledig, maar de kwaliteit is vaak wat minder. Dat is voor jouw goed zal ik erbij zeggen. Ik breek je niet af, ik geef je de kans om beter te worden. Thnx voor je support op mijn laatste track ook.

Waarom volg je zelf niemand op SC, dit lijkt louche, niewaar?

Cruising with his hot playmate,in his Porsche 928....
Niet slecht, maar de uitwerking is thans vrij "propertjes", probeer wat meer te spelen met een bepaalde plugins, gebruik wat automations. De quantiteit is volledig, maar de kwaliteit is vaak wat minder. Dat is voor jouw goed zal ik erbij zeggen. Ik breek je niet af, ik geef je de kans om beter te worden. Thnx voor je support op mijn laatste track ook.

Dat kan dat apparaatje allemaal niet haha :P anders had ik het wel gedaan uiteraard. en qua quantiteit, ik ben zo dom geweest om op instagram elke dag videos te posten van beats en zodoende kom ik daar niet meer onderuit want anders neemt het algoritme me te grazen :P

welke plugins doel je op? ik heb wel oudere tracks die ik in ableton heb gemaakt, met echt een wirwar van automations getekend, echter op een gegeven moment werd het live tracks recorded met die oranje unit en daar zit niet veel meer op dan n delay en reverb en n hipass of lowpass filter met resonance en n adsr en dat 8x voor de pads.

maarrr ik ga je proberen trots te maken met de volgende :P

Da's goed, ik ben benieuwd.

Ja, bij mij is dat anders hé. Fruityloops heeft heel wat ingebouwd effect generatoren. Ik gebruik GuiterRig5 heel vaak voor originele effecten.

Succes :)

Da's goed, ik ben benieuwd.

Ja, bij mij is dat anders hé. Fruityloops heeft heel wat ingebouwd effect generatoren. Ik gebruik GuiterRig5 heel vaak voor originele effecten.

Succes :)
ah cool, wat voor effecten moet ik dan aan denken? ik heb wel eventide plugins en uad, maar de laastse izjn geen effecten op een space echo na en een tremolo iets / choris

Wij hebben bvb Grossbeat, een stuttermachine, ook Effector voor verschillende effecten zoals Flanger, Flangus, Bitcrushers, enz.. Distructor voor distortion en vanalles en nog wat. Moet maar es een kijkje nemen heb de Image-Line site.

omdat ik zelf nooit op soundcloud zit en eigk alleen jaren 90 muziek luister hjaha
Wij hebben bvb Grossbeat, een stuttermachine, ook Effector voor verschillende effecten zoals Flanger, Flangus, Bitcrushers, enz.. Distructor voor distortion en vanalles en nog wat. Moet maar es een kijkje nemen heb de Image-Line site.
ahja grossbeat heb ik geloof ik ook

ik had vrtoeger een eventide h3000 en een ensonqi dp4

overigens moet er ook aan toevoegen dat alles wat ik hier post eigenlijk demos zijn, en wat op soundcloud staat ook :)
als het op spotify staat oid is het wel af, meestal dan.

met, hou je vast, heuse outros op alle tracks :D

Back