nieuwe master

Lekker man, die vrouwenzucht maakt het af, lekkere groove. Chique bass. Rond de drie minuten zou ik een nieuw thema introduceren, maar dat is een kwestie van smaak. Je moet eens proberen wat white noise op de achtergrond zetten, klinkt dubbel zo goed, en dan toch misschien wat (reversed) crashes enzo.. Ja, rond de vijf minuten mag ie wel stoppen, leuke track, succes ermee!

Gloomy :)

Lekker man, die vrouwenzucht maakt het af, lekkere groove. Chique bass. Rond de drie minuten zou ik een nieuw thema introduceren, maar dat is een kwestie van smaak. Je moet eens proberen wat white noise op de achtergrond zetten, klinkt dubbel zo goed, en dan toch misschien wat (reversed) crashes enzo.. Ja, rond de vijf minuten mag ie wel stoppen, leuke track, succes ermee!

Thnx voor de feedback, maar het is de master versie :) hijs af dus

So far so good, en die vrouwenstem maakt m idd af!
waarom zou je btw white noise op de achtergrond doen?

Ik vind btw die trom roffels wel goed zaak doen als reverse crashes alternatief, ik gebruik dat idd wel regelmatig hoor :)

Ik wil ook altijd nieuwe dingeb toevoegen maar he op n gegeven koment geleerd dat less is more omdat ik vaak de nieuwe elemeten er meer bij wil doen vanuit een filosofi dan vanuit wat de track zegmaar goed zou doen 🙃

Dingen weghalen is moeilijker dan dingen erbij doen vind ik

waarom zou je btw white noise op de achtergrond doen?

Omdat je track dan lekkerder klinkt, white noise op de achtergrond, niet op de voorgrond. Probeer maar eens :)

Grtjs,

Back