Herrie (techno)

Kan even niet goed checken op 't moment, maar er lijkt een stereo-verbreder (of iets dergelijks) op te staan. Da's erg vet. Maar dat kan op sommige soundsystems ook zorgen voor ongewenste effecten (geluiden die "gecanceld" worden). Beluister 'm ook nog even in mono zou ik zeggen, just in case.

Los van die bla bla... dikke track man.

Ah leuk toch. Dat einde komt wat abrupt, maar dat is muggenzifterij.

Good job!

Wil je master wel eens zien :)
Er staat nooit wat op de master output.

Heb wel een groep nog steeds.
Mooi volume he op de meter ? hahahaha
Alleen de compressor doet iets.
Weet niet wat, maar het doet iets.
Zo veel ellende aan m'n kop, ik kom niet echt toe aan muziek leren.
Van het einde weet ik, had geen zin om het legere begin aan het einde ook te doen.
Beetje snel afgeraffeld :)

Die 14 sources in de groep is inclusief een hoop gemute kanalen.

1772206326890.png

Kan even niet goed checken op 't moment, maar er lijkt een stereo-verbreder (of iets dergelijks) op te staan. Da's erg vet. Maar dat kan op sommige soundsystems ook zorgen voor ongewenste effecten (geluiden die "gecanceld" worden). Beluister 'm ook nog even in mono zou ik zeggen, just in case.

Los van die bla bla... dikke track man.
Ben helaas niet goed in het gebruik van dat soort dingen, dus ik gebruik het nog niet.

Gelukkig dat mensen hem nog leuk vinden een beetje hihihi, ik ben niet muzikaal met noten, dus ik verwachte een opmerking dat het er naast zat.

Laatst gewijzigd:
Ik probeer natuurlijk alle suggesties mee te nemen, ook nog aan de vocal van ome Willem met betere eq.

Ik heb die al van mijn pc verwijderd. Bezorg mij wat je wil gebruiken van Ome Willem, stuurt dat hier als att. door; en ik zal 'm ne goeie mix geven met Parametriq EQ. ??

Ik heb die al van mijn pc verwijderd. Bezorg mij wat je wil gebruiken van Ome Willem, stuurt dat hier als att. door; en ik zal 'm ne goeie mix geven met Parametriq EQ. ??
Zelf nog even geprobeerd, ruis is het nadeel ook er in een beetje.

Vind de minder overstuurde beduidend fijner klinken.

Ben terug uit het huis van bewaring na een maand, overheid vind dat ik te veel herrie heb gemaakt.
(Niet met muziek, maar figuurlijk)
En ben nog steeds niet af van die verdwaalden, dus voorlopig zit er geen herrie meer in.

Back