Heeft iemand toevallig informatie over de pinout of trace-routing van de scroll wheel potentiometer/encoder op de Polyend Tracker?
Ik heb de encoder vervangen, maar bij het verwijderen van de oude component heb ik waarschijnlijk één of meerdere PCB-traces of pads beschadigd/losgetrokken
...
Ik kan in principe wel een trace repair doen met jumper wires, maar ik moet eerst weten waar de pootjes van de component oorspronkelijk naartoe lopen.
De PCB is multilayer, dus de sporen zijn niet zichtbaar te volgen. Er zitten wel een paar SMD-weerstanden vlak naast de component, dus mogelijk lopen de verbindingen via die onderdelen.
TLDR: Weet iemand waar de verschillende pootjes van de encoder naartoe gaan op de Tracker?
Ik heb de encoder vervangen, maar bij het verwijderen van de oude component heb ik waarschijnlijk één of meerdere PCB-traces of pads beschadigd/losgetrokken
...Ik kan in principe wel een trace repair doen met jumper wires, maar ik moet eerst weten waar de pootjes van de component oorspronkelijk naartoe lopen.
De PCB is multilayer, dus de sporen zijn niet zichtbaar te volgen. Er zitten wel een paar SMD-weerstanden vlak naast de component, dus mogelijk lopen de verbindingen via die onderdelen.
TLDR: Weet iemand waar de verschillende pootjes van de encoder naartoe gaan op de Tracker?