ano260823
Gedeactiveerd account
Te koop aangeboden omdat ik ze te weinig gebruik:
MPC1000 met JJOS2XL en max RAM

MPC1000 met JJOS2XL, zeer fijne sampler en sequencer, met de JJOS ook een hele fijne multitracker maar werk tegenwoordig meer in the box.
Max RAM, alle pads responsief en ziet er nog goed uit, komt met 2gb kaartje.
425 euro
XAOC Zadar (lees)

XAOC Zadar module voor Eurorack, 4 kanaals envelope generator met vele opties. Had ooit het bekende skipping encoder probleem, daarna heb ik de encoders zelf vervangen.
Nu werkt het weer prima, al gaat de encoder nu de andere kant op (linksom ipv rechtsom) en passen de originele knobs niet meer (kortere shaft). Wel geheel functioneel, vandaar de scherpe prijs.
125 euro
Future Sound Systems Brunswick Semi-Modulair
Semi-modulaire synthesizer van Future Sound Systems, kwam als een kit en zelf in elkaar gezet. Werkt verwarrend, de filter overstuurt erg snel. Bij navraag bleek dit een 'feature'. Ondertussen zijn er mods gepubliceerd om de filter wat te temmen, maar ik kom er niet aan toe. Voor de handige Harry.
65 euro
Doepfer A-121-3 12db Multimode Filter & A-130-8 Octal Linear VCA
Mooi geluid voor zo'n kleine filter en meer VCAs per HP ga je niet vinden.
Doepfer A-121-3: 70 euro
Doepfer A-130-8: 75 euro
Korg Volca FM
Fijne mini-DX7. Ooit een tijd naast de DX-7 gehad, maar die ooit verkocht omdat ik de FM prefereerde. Een schroefje mist rechtsboven op het voorpaneel, geen impact op functionaliteit, wel de prijs.
Incl. firmware met aanslaggevoeligheid.
60 euro
MPC1000 met JJOS2XL en max RAM

MPC1000 met JJOS2XL, zeer fijne sampler en sequencer, met de JJOS ook een hele fijne multitracker maar werk tegenwoordig meer in the box.
Max RAM, alle pads responsief en ziet er nog goed uit, komt met 2gb kaartje.
425 euro
XAOC Zadar (lees)

XAOC Zadar module voor Eurorack, 4 kanaals envelope generator met vele opties. Had ooit het bekende skipping encoder probleem, daarna heb ik de encoders zelf vervangen.
Nu werkt het weer prima, al gaat de encoder nu de andere kant op (linksom ipv rechtsom) en passen de originele knobs niet meer (kortere shaft). Wel geheel functioneel, vandaar de scherpe prijs.
125 euro
Future Sound Systems Brunswick Semi-Modulair
Semi-modulaire synthesizer van Future Sound Systems, kwam als een kit en zelf in elkaar gezet. Werkt verwarrend, de filter overstuurt erg snel. Bij navraag bleek dit een 'feature'. Ondertussen zijn er mods gepubliceerd om de filter wat te temmen, maar ik kom er niet aan toe. Voor de handige Harry.
65 euro
Doepfer A-121-3 12db Multimode Filter & A-130-8 Octal Linear VCA
Mooi geluid voor zo'n kleine filter en meer VCAs per HP ga je niet vinden.
Doepfer A-121-3: 70 euro
Doepfer A-130-8: 75 euro
Korg Volca FM
Fijne mini-DX7. Ooit een tijd naast de DX-7 gehad, maar die ooit verkocht omdat ik de FM prefereerde. Een schroefje mist rechtsboven op het voorpaneel, geen impact op functionaliteit, wel de prijs.
Incl. firmware met aanslaggevoeligheid.
60 euro