Boek: Beat Gems - Drum machines in modern music

Een nieuwe Kickstarter van Bjooks: Kickstarter

BEAT GEMS is an upcoming book by Oli Freke that offers an in-depth exploration of the sounds, circuits, and culture of drum machines and their profound influence on modern music. The book will officially launch on Kickstarter during Superbooth, inviting the global music community to support and engage with the project from its debut.

The book is both a visual and narrative journey into the evolution of electronic rhythm. Spanning more than 60 iconic and lesser-known machines, the book examines the design, technology, and cultural context of the drum machines that helped shape genres ranging from early electronic pop to hip-hop, house, and techno.

AAA.png

Als ik voor mijn sneven alle boeken, films en games door moet werken die hier nog op de stapel liggen, ben ik ook al rijkelijk laat ben ik bang.

Als er geen blote tieten in staan koop ik t boek pertinent niet!

Als er geen blote tieten in staan koop ik t boek pertinent niet!

Als ik alle boeken zonder "blote tieten" moest opruimen zou er niet veel overblijven. Eén boekenplankje hoogstens...

Hoeveel ongelezen handleidingen van gear zitten er tussen?

Als ik alle boeken zonder "blote tieten" moest opruimen zou er niet veel overblijven. Eén boekenplankje hoogstens...
Toch nog een hele plank. Zitten er mooie exemplaren tussen 🤪

Knoppen zijn knoppen hè?! 🤘

Op dat ene plankje zouden dan vooral boekwerken over kunstgeschiedenis en fantasy art terechtkomen. En een paar boeken over medische zaken.

Handleidingen (gelezen of ongelezen) voor gear heb ik niet veel, om de simpele reden dat ik ook niet veel gear heb. Maar net genoeg om hier op het forum te mogen posten. ;-)

Hoeveel ongelezen handleidingen van gear zitten er tussen?

Die worden niet opgenomen in mijn database, maar de meeste handleidingen van instrumenten heb ik wel gelezen denk ik.
Mijn voorpret bestond vroeger uit het lezen van de handleiding om zo de tijd door te komen die ik nodig had om de benodigde fondsen bijeen te garen voor de daadwerkelijke aanschaf.

Ja tot mijn 26 deed ik dat ook. Erna lees ik ze misschien deels na de aanschaf, maar hopelijk niet (nodig)

Back