wowowowo

Goed voorbeeld van wat ik net schreef.
Ten eerste klinkt hij heel zacht.
Leuke jam, vooral als je zelf aan het jammen bent, maar voor de gemiddelde luisteraar waarschijnlijk weinig boeiend en redelijk hetzelfde als de andere 3 die je de afgelopen week hebt gedeeld.

Je kunt echt wel wat vertellen over deze jam die het geheel wat interessanter zal maken voor 'ons'. (is mijn mening iig).
Waar komen de samples vandaan bijvoorbeeld. Wat heb je ermee gedaan qua fx etc.
Waarom juist deze samples?

En als je daar geen zin in hebt, ook prima, maar als jij de moeite niet neemt om iets te delen wat 'de moeite waard is om te luisteren'.....
Wat verwacht je dan van anderen?
Tip : je maakt regelmatig video's, volgens mij is dat al weer wat interessanter dan enkel audio.

In deze tijd met oneindig aanbod aan vermaak, moet je opboksen tegen van alles wat onze tijd en aandacht vraagt :)

Enfin, m.b.t. deze jam, prima jam. Beetje zacht en weinig variatie, maar lekkere groove.

Goed voorbeeld van wat ik net schreef.
Ten eerste klinkt hij heel zacht.
Leuke jam, vooral als je zelf aan het jammen bent, maar voor de gemiddelde luisteraar waarschijnlijk weinig boeiend en redelijk hetzelfde als de andere 3 die je de afgelopen week hebt gedeeld.

Je kunt echt wel wat vertellen over deze jam die het geheel wat interessanter zal maken voor 'ons'. (is mijn mening iig).
Waar komen de samples vandaan bijvoorbeeld. Wat heb je ermee gedaan qua fx etc.
Waarom juist deze samples?

En als je daar geen zin in hebt, ook prima, maar als jij de moeite niet neemt om iets te delen wat 'de moeite waard is om te luisteren'.....
Wat verwacht je dan van anderen?
Tip : je maakt regelmatig video's, volgens mij is dat al weer wat interessanter dan enkel audio.

In deze tijd met oneindig aanbod aan vermaak, moet je opboksen tegen van alles wat onze tijd en aandacht vraagt :)

Enfin, m.b.t. deze jam, prima jam. Beetje zacht en weinig variatie, maar lekkere groove.
Ja dat is wel beter denk ik idd, ik weet eigk niet zo goed waarom ik het post haha :P denk zoals ik al zei op zoek naar complimenten en bevestiging alsook erachter te komen of het uberhaupt wel de moeite iss om verder wat mee te doen.

Ja dat is wel beter denk ik idd, ik weet eigk niet zo goed waarom ik het post haha :P denk zoals ik al zei op zoek naar complimenten en bevestiging alsook erachter te komen of het uberhaupt wel de moeite iss om verder wat mee te doen.
Context is alles.
Een audio file van een jam droppen en verder niks nodigt niet echt uit (na een aantal 'redelijk hetzelfde' posts).
Uiteindelijk is alles de moeite, maar pas als jij er iets moois van gemaakt hebt :)
Wat je tot dusver deelt zou in potentie prima kunnen werken.
Maar dan moet je er (IMHO) wel wat meer van maken dan een leuke jam.

En een leuke jam delen is ook niet verkeerd, maar geef dan wat meer info, zodat dat het de moeite waard maakt om er tijd in te steken (voor ons).

Enfin, das mijn 2 cents. Doe lekker wat je wil, het is een vrij forum :) :)

Back