• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Rondom de studio opruiming vanalles wat, met wekelijks updates

Prijs
123 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

MstrFX

B T N!
Behringer Kabel Tester, paar dagen gebruikt met nieuwe handleiding (ik heb een andere gekocht)

15,-

IMG_7270.jpeg

9vdc stelbaar tot 10vdc R-core Linear psu met gx-16 aansluiting welke ik in overleg op maat maak. Zou ook usb-c kunnen la ma weten wat je nodig hebt dan zal ik ook kijen of hij terug tot 5vdc kan. Deze is nieuw heb er 5. 70,- (ik zie nu dat ik deze heb opengemaakt om te kijken hoe hij gemaakt was.. ik heb er 3 ongerept in de opslag)

IMG_7277.jpeg
IMG_7276.jpeg

IMG_7275.jpeg

Travel Case waar kwa maat een Uno Drum ruim in past (niet inbegrepen)
15,-

IMG_7272.jpeg
IMG_7274.jpeg

Flyingbus 15 aansluitingen
8,-

IMG_7271.jpeg

Wat nog komt..

Kabels
Eurorack
Diy componenten
Je kunt me altijd een bericht sturen met een zoekertje dan kijk ik op zolder.

Laatst gewijzigd:
7 stuks Silver Mica caps 500v 1000pf +-5% (tussen 959/969pf)

21,-

IMG_7283.jpeg

grabbelen vanaf 1,- kabel adapter pluggen en kabel binders met klittenband:

IMG_7286.jpeg

Eurorack stroomkabels. Vanaf 1,- worden gestest voor verkoop. Zeg maar welke maat /type je nodig hebt kan ook custom maken.

IMG_7287.jpeg

Heb een forum lid blij kunnen maken met wat wat ik nog had aan eurorack kabels met klein beetje maatwerk maar heb nog genoeg!

Ik heb 3 circuitbenders AC CPL modules maar mag er 1 weg. Nieuw 45,-

IMG_7297.jpeg

IMG_7298.jpeg

Luxe VERMONA patch kabel set. Echt het mooiere soort. 40,- vaste lage prijs vergeleken bij nieuw.
@Tom 32 heb jij deze ook toevallig al in je reis setje? Ik maak er graag een liefhebber blij mee.

IMG_7097.jpeg

Vermona patchkabels zijn VERKOCHT!

Circuitbenders
AC CPL EURORACK module mag weg. Nieuw 40,- (vaste minimum prijs)

Komt bij 10+ meter Xlr professioneel m/f Neutrik voor 10,-

Zoek je nog iets rondom je studio? Kabels, adapters, diy, je kunt me altijd een berichtje sturen.

IMG_7305.jpeg

Mocht er nog een goede componist zijn die old skool wilt gaan. Mooie map met vele notatie bladen.

10,- Euro

IMG_7312.jpeg

IMG_7313.jpeg

Buchla style cardslot + passthru
Heb er te veel geschikt voor diy experimenten. 7,50 voor setje

IMG_7321.jpeg

Bedankt voor het lezen van mijn verkoop blog! Er is nog veel rondom de studio spul. Linear/spsu’s, aparte kabels etc etc.

GEEN MIDI, euroPATCH, en SNAKE kabels meer.

Komt bij 3x busboards THE HANDLER.
Nieuw, nooit gebruikt ivm andere aankoop. 15,- per stuk.

IMG_7323.jpeg

5x de SN76477 chip voor je mega drone of Thomas Henry en consorten oscillator/voice project. Slim versie.
15,- per stuk of 70,- voor de 5!

IMG_7326.jpeg

VERKOCHT

Euro patchkabels
XLR TRS adapters

Komt bij :

4x midi>> dinsync (denk ik te herinneren gebruikt met multiclock en expertsleepers)
7,- (1 zit los zie foto 1 niet op foto)

1x TRS naar tip ring split (jack 6,3) (heb er misschien meer)
3,-

2x Flying bus, 11 slots. 7,- per stuk (getest)

IMG_7330.jpeg
IMG_7331.jpeg

Duurste xlr m/f Hosa/Neutrik die we destijds konden kopen. 5 stuks rond 6 meter. Zal ze bij interesse opmeten. Je kunt ze ook halveren en zelf zo op maat maken met connectors naar keuze. Ik wil je hier in helpen op aanvraag indien handig.

DUMP prijs 50,- voor de set.

Ps. nog veel kabels in de opslag, laagste prijs garantie.

IMG_7333.jpeg

Excuus voor de late post met nieuwe spullen trouwe volgers van deze verkoop blog!
Ik zal volgende post weer eens wat nieuwe spullen posten. (ik heb meer gevonden)

Maar op wat nog te koop staat geef ik 25% KORTING plus gratis stickers indien gewenst van eurorack modules fabrikanten.

Er is nog veel over aan handige dingen rondom de studio maar zet tzt wel even een nieuwe aan. Dank voor de aankopen tot zover.

Back