• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modal Argon8 (ZGAN)

Prijs
350 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Eclectus

for world peace
Argon8 is een wavetable synthesizer die (naar mijn gevoel) teruggaat naar de karaktervolle sounds van de Microwave 1 of de PPG Wave. De twee oscillators kunnen de waveforms morphen, dus er is al meteen veel variatie aan de basis. Verder kan je oscillator drift instellen voor een meer vintage sound. De acht filtertypes zorgen voor karaktervolle of juist aggressieve filtering. Verder zijn er drie FX-slots met alle effecten die je maar kan willen. Het klavier is een Fatar TP/9S met 37 toetsen, beter wordt het niet. Gebouwd als een tank, dit is een stevige synth. Uiteraard moet ik ook de app vermelden, die het maken van eigen patches zo leuk maakt!

Ik had deze gekocht als aanvulling op mijn Novation Summit, maar ze overlappen teveel.

In nieuwstaat, met originele verpakking. Prijs is vast.

Vrijblijvend te testen nabij Hasselt (BE). Verzending ook mogelijk.

Attachments

• PXL_20260519_140221774.jpg
    PXL_20260519_140221774.jpg
    162 KB · Bekeken: 48
  • PXL_20260519_135836034.jpg
    PXL_20260519_135836034.jpg
    157,4 KB · Bekeken: 43
Back