• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht 1010music Nanobox Tangerine + 1010music battery case in volledige NIEUWSTAAT

Prijs
370 Euro
Conditie
Nieuw

PrayersForRain

Ouwe rot
1010music Nanobox Tangerine en 1010music battery case in volledige NIEUWSTAAT (beschermfolie nog op scherm van Nanobox). 100% technisch en optisch in orde. De Tangerine en battery case worden NIET apart verkocht. Komen met de originele verpakking en accessoires (midi kabel adapter, usb-kabel, micro sd card). Aangekocht in juli 2025 bij Thomann en Juno.co.uk dus nog volledig in garantie. Geen ruil. Kan opgehaald worden in Antwerpen-centrum (Belgiƫ), verzenden kan ook en ik neem de verzendingskosten op me binnen de BeNeLux.

Attachments

• Tangerine 1.jpg
    Tangerine 1.jpg
    138,7 KB · Bekeken: 47
  • Tangerine 2.jpg
    Tangerine 2.jpg
    104,1 KB · Bekeken: 42
  • Tangerine 3.jpg
    Tangerine 3.jpg
    131 KB · Bekeken: 46
  • Tangerine 4.jpg
    Tangerine 4.jpg
    148,4 KB · Bekeken: 49
Prijsverlaging naar 350 euro voor een spiksplinternieuwe Tangerine met battery case :okdan::doei:

En ik doe eens gek... prijsverlaging naar 300 euro (de verzendingskosten zijn wel voor de koper, of je kan de Tangerine gewoon komen ophalen in Antwerpen, Belgiƫ). First come, first served!

Back