Embrace of the Piper (acid/electronic/industrial jam sessie)

thanks!
het is een K&M stand met de 2e tier en bijbehorend tafelblad op de 2e tier K&M 18820 Omega Pro Black

het tafelblad aan de ontkant heb ik zelf gemaakt uit 2 stalen muurplanken, voordeel hieraan is dat deze makkelijker te vervoeren zijn zou ik dat mochten willen want het eigenlijke tafelblad is groter en dit zijn 2 losse planken die stacken. daarnaast is het bijbehorende tafelblad van K&M ook nog eens van MDF dus meer gevoelig voor beschadigingen dus dubbel win wat mij betreft zo!

thanks!
het is een K&M stand met de 2e tier en bijbehorend tafelblad op de 2e tier K&M 18820 Omega Pro Black

het tafelblad aan de ontkant heb ik zelf gemaakt uit 2 stalen muurplanken, voordeel hieraan is dat deze makkelijker te vervoeren zijn zou ik dat mochten willen want het eigenlijke tafelblad is groter en dit zijn 2 losse planken die stacken. daarnaast is het bijbehorende tafelblad van K&M ook nog eens van MDF dus meer gevoelig voor beschadigingen dus dubbel win wat mij betreft zo!
Check.

Ik ben op zoek naar een 2 tier oplossing voor live gebruik.
Nu heb ik een gewone keyboardstand met MDF plaat en daarop 2 laptopstands voor de 2e verdieping.

Is de 2e tier qua basis K&M 18811 Black ?

Eigenlijk wilde ik een alles in 1 oplossing, maar MDF (zelfs het hoog kwalitatieve wat ik heb, door en door zwart) is inderdaad niet alles.

Dit is zo ongeveer wel wat ik in gedachten heb.

Maar niet in Europa te verkrijgen voor zover ik weet 'en' ook behoorlijk aan de prijs

verder is alles inderdaad van K&M, ook aan de prijs maar mooie is dat het modulair is dus je kan uitbreiden naar wat je nodig hebt en echt super sterk spul
de laptop houder monteer ik alleen wanneer nodig voor mijn circuit tracks, hij komt in mijn kamer net door het gangpad maar binnen 2 schroever er op gezet dus lekker snel gedaan verder

Laatst gewijzigd:
hier wat fotos hoe ik die zelf vast heb gemaakt, de voorste schroef houd de platen op elkaar de achterste monteren het vast op de k&m stand daar heb ik de k&m schroeven met extra lange vervangen (die gaten zaten al in de stand)
nog een voordeel trouwens, die wandplaten had ik geloof ik voor 20euro per stuk waar die mdf plaat rond de 100 euro ligt :P

daarnaast heb ik ook van 1 van de gaten gebruik gemaakt om een badhouder hanger op te hangen voor de powersupply aan de achterkant van 1 van de poten, erg fijn dat het niet op de grond ligt

20260703_143718.jpg

20260703_143744.jpg
20260703_143917.jpg
20260703_144021.jpg

Laatst gewijzigd:
yep, alleen uitgemeten waar ik de gaten moest boren in de platen dan

ik heb er nog 2 die ik als ik wil voor mijn X stand kan gebruiken, nu geen zin om het te monteren but you get the idea

het mooie is ook nog eens dat ze alle 4 dankzij de L vorm lekker op elkaar stacken voor vervoer (met een laagje schuim er tussen uiteraard)
en de L vorm voorkomt uiteraard ook nog dat het gaat krom trekken
aan de voorkant leg ik deze om de X stand heen zodat hij er niet af kan schuiven en aan de achterkant heb ik de rand omhoog zodat gear er niet af flikkert :D

20260703_145839.jpg

Laatst gewijzigd:
yep, alleen uitgemeten waar ik de gaten moest boren in de platen dan

ik heb er nog 2 die ik als ik wil voor mijn X stand kan gebruiken, nu geen zin om het te monteren but you get the idea

het mooie is ook nog eens dat ze alle 4 dankzij de L vorm lekker op elkaar stacken voor vervoer (met een laagje schuim er tussen uiteraard)
en de L vorm voorkomt uiteraard ook nog dat het gaat krom trekken
aan de voorkant leg ik deze om de X stand heen zodat hij er niet af kan schuiven en aan de achterkant heb ik de rand omhoog zodat gear er niet af flikkert :D

Bekijk bijlage 3874713
Interessante optie. Waar heb je die platen zelf vandaan?

Interessante optie. Waar heb je die platen zelf vandaan?
dit zijn duraline zwart metalen wandplanken van de karwei/gamma, maar helaas zijn ze gestopt met die maken alhoewel ik ze daardoor wel met 50% korting had :D

snelle search zie ik bv deze nog

op amazon staan er ook genoeg, moet je alleen wel ff goed kijken dat het uiteinde vlak is bij veel is het daar heel licht gebogen

Bedankt!
Die plaat is maar 20cm diep, dus je hebt ongeveer 30 cm aan diepte als je ze zo monteert lijkt mij?
De Subsequent heeft wel ongeveer 40cm diepte nodig.

Bedankt!
Die plaat is maar 20cm diep, dus je hebt ongeveer 30 cm aan diepte als je ze zo monteert lijkt mij?
De Subsequent heeft wel ongeveer 40cm diepte nodig.
heb ff voor je gemeten, de mijne zijn 23.5cm per stuk met 6.5cm overlap daarmee liggen ze over de volle lengte van de k&m support er onder wat zon ~41cm geeft

in princiepe zou je ze waarschijnlijk ook met een soort beugeltjes aan de onderkant aan elkaar kunnen maken want uiteindelijk liggen ze gewoon op 2 dikke stalen balken van de 18011, misschien zelfs wel voordeliger want dan heb je geen hoogte verschil er tussen zoals mij en dan zit je met 20cm juist precies goed

(monitor was als in beeldscherm bedoelt trouwens)

Laatst gewijzigd:
Back