Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey thnx man. Ah ja, ik probeer ook niet teveel met hokjes bezig te zijn hoor, vooral gewoon maken wat je zelf leuk vind, boeien welk label er op geplakt moet worden.Mooie track, goed gelukt.
Dub techno maar toch met je eigen meer glitchy stijl die er door komt.
Wellicht dat de kick iets subtieler zou kunnen? Nouja hoeft niet, is een keuze.
Ik denk dat deze wat meer dub techno is, dan mijn recente poging. Maarja ach, we hoeven ook niet altijd allemaal hetzelfde te doen, da's ook maar saai.
Super lekker.
Ik vond de ear candy alleen wat te dun.
Beetje tegen het schelle aan.
(muggenziften natuurlijk, hij is dik en lekker)
Hey Guys, super bedankt juist voor jullie oprechte feedback! Kan ik een stuk meer mee dan een schouderklopje heheIk vind deze persoonlijk iets minder geslaagd. Bij dub techno vind ik het altijd fijn als de sounds wat dieper zijn, hier zijn de chords vaak met veel hoog en andere schelle sounds. Dat kan soms een momentje als als contrast maar niet teveel. De kick kan ook dieper imho en ik mis iets om me aan vast te houden wat hypnotiserend werkt. Het is een makkelijk genre om mee te beginnen maar vaak erg lastig om het goed te doen. De lijn tussen hypnotiserend en saai is vaak heel dun. En dan heb je soms de neiging er teveel in te stoppen dat heb ik ook vaak, heel herkenbaar. Ik hoor altijd supergoeie tracks van je dus daarom nu ook kritisch hoop niet dat je dat erg vind
.