Dreams of Ganesha (Space rock/shoegaze/ambient guitar/relaxing)

SanderSwi

Ouwe rot
Dreams of Ganesha

Ganesha is de Hindu god van wisdom, succes en obstakels overkomen.
In dit nummer droomt Ganesha in over de cosmos, een plaats zonder obstakels en stuurt zijn kalmerende gedachte naar zijn volgens om hun te helpen voor te bereiden met succes in het leven

in het eerste stuk maak ik gebruik van volume swells met een shimmer delay die vervolgens blijven loopen als een soort drone/pad
in het 2e deel switch ik de shimmer delay naar een pingpong
het hele nummer staat er een phaser en modulated reverb aan

Creatief man, mijn handen jeuken om hier een track omheen te bouwen :)
dank je! wel benieuwt wat zou je vooral toe willen voegen? ik heb zelf wat zitten experimenteren met verschillende dingen maar uiteindelijk zonder gelaten,
bas viel te veel samen in tonen door de shimmer er achter
drums vond ik zelfs met een hele rustige drum al snel het serene gevoel uit de track halen
meeste succes vond ik nog met viool achtige strings maar daar werdt hij zwaarder door

dank je! wel benieuwt wat zou je vooral toe willen voegen? ik heb zelf wat zitten experimenteren met verschillende dingen maar uiteindelijk zonder gelaten,
bas viel te veel samen in tonen door de shimmer er achter
drums vond ik zelfs met een hele rustige drum al snel het serene gevoel uit de track halen
meeste succes vond ik nog met viool achtige strings maar daar werdt hij zwaarder door
Ik moet het beter zeggen, mijn handen jeukte om hier een beat omheen te bouwen, want jij hebt er gewoon al een track van gemaakt met verschillende elementen in een gave stijl. Ik ga vooral aan op het rifje dat je vanaf 1.25 speelt, dat vind ik prachtig.Daar voel en hoor ik in mijn hoofd zwoele lo-fi beats omheen.

Back