Studio-opruiming: Moog DFAM +D-Thing, Zen Delay, Xone DB4, Evil Pet e.a.

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Groningen
Verzendkosten
8 Euro

Embe

Stamgast
Ik ben mijn setup wat aan het uitdunnen en daarom mogen onderstaande apparaten weg. Alles verkeert in zeer goede staat, is netjes gebruikt en werkt uiteraard zoals het hoort.

Endorphin.es Evil Pet – €370
Compacte en creatieve granular/multi-FX voor behoorlijk uiteenlopende sounddesign- en effecttoepassingen. In Maart 2026 gekocht, Nieuwstaat, incl verpakking.

Erica Synths Zen Delay – €425
Bekende stereo delay/filter/overdrive-combinatie van Erica Synths en Ninja Tune. Erg fijn voor zowel subtiele delays als wat extremer dub- en feedbackwerk. IZGS, incl verpakking.

Moog DFAM – €630
Semi-modulaire analoge percussion synth. Inclusief Serendipity D-Thing, waarmee de DFAM nog een stuk praktischer en uitgebreider te gebruiken is. incl verpakking en manual (DFAM).

Allen & Heath Xone – €975
Digitale vierkanaals Xone-mixer met uitgebreide ingebouwde effecten. Inclusief draagtas en Decksaver.

Zoom H6 – €220
Handige multitrack recorder, onder andere geschikt voor mobiele opnames en het opnemen van jams/live-sets. Inclusief case, deadcat en extra Zoom MSH-6 Mid-Side microfooncapsule. incl verpakking.

IK Multimedia AmpliTube X-Space – €170
Uitgebreid stereo reverb-pedaal met verschillende hoogwaardige reverbs en veel instelmogelijkheden. IZGS, incl verpakking.

TC Electronic Hall of Fame 2 – €85
Veelzijdig reverb-pedaal met onder andere TC's TonePrint-mogelijkheden. IZGS, incl verpakking.

Foto's
Voor uitgebreide foto's verwijs ik naar mijn advertenties op Marktplaats. De apparatuur staat daar ook afzonderlijk aangeboden, op synthforum echter tegen een iets lagere prijs;)

Bij serieuze interesse of vragen: stuur gerust een PB.
Ophalen heeft mijn voorkeur. Verzenden is eventueel in overleg mogelijk.

Back