Halion Se probleem

michielzweers

Stamgast
Jongens, wat moet ik doen??

Elke keer als ik Halion Se probeer op te starten ( Se is speciale versie omdat ie in "Studiocase" pakket zat)
crasht m,n mac...... Wat moet ik doen?

Mijn dank is groot!

Bericht door een moderator:
Je zou kunnen beginnen door je probleem duidelijk te omschrijven. Welke hardware en welke software versies gebruik je bijvoorbeeld, en werk je met audio units of is je config anders? Als je je probleem zo vaag omschrijft duurt het lang voordat je een concreet antwoord krijgt.De thread titel heb ik aangepast, deze had niets met de vraagstelling van doen.

Ja goeie suggesties:

Ik werk gewoon met de geluidskaart van de Emac (osx) zelf.

Zowel Cubse Se als Halion Se zaten samen in een pakket.

Cubase zelf start op, maar als ik Halion daarin wil laden, houd ie er meteen mee op.

bij de meeste crashes binnen cubase wordt er een log file aangemaakt in de cubase home directory. vaak kun je aan de melding in dit bestand zien wat dit veroorzaakt.

quifster,

Ik kan niet zoveel met deze info... ben nietzo handig in die dingen, maar zegt dit jou misschien iets:

Exception: Exc_BAD_ACCESS (0x0001)

Codes: KERN-INVALID-ADDRESS (0x0001) ate 0x7665727c

Alvast Bedankt!

Origineel geplaatst door michielzweers
quifster,

Ik kan niet zoveel met deze info... ben nietzo handig in die dingen, maar zegt dit jou misschien iets:

Exception: Exc_BAD_ACCESS (0x0001)

Codes: KERN-INVALID-ADDRESS (0x0001) ate 0x7665727c

Alvast Bedankt!

ik heb helaas geen verstand van macs.
ik zou deze melding naar steinberg sturen als ik jou was met de vraag waar het aan kan liggen. (via je eigen support page op steinberg.net kan dat)

ik ga ervan uit dat je wel de dongle hebt aangesloten.

Back