• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop [waldorf] Microwave XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
gadverdamme, ik heb m zelf een paar maanden geleden voor 800 pleuro's gekocht. maar ja, vind m wel lekker klinken. weet iemand trouwens wat een goede wavetable editor is en waar ik die vandaan haal ?
thanx

ps. zit erover te denken om er een synth bij te kopen. twijfel tussen virus / supernova en micro Q. wat vinden jullie persoonlijk de beste aanvulling bij microwave ? (wil sound zoals bij faithless, depeche mode, K&D)

of dwaal ik nu te ver af van draadje ?

hangt ervan af wat je verder hebt; als ik wel eens een depressieve bui heb, denk ik: ik verkoop de hele rotzooi en koop een nord modular, microwave xt en virus terug. virus dus.

beste leo

beste leo

ik heb de korg mono poly al verkocht voor 620 euro.
en de juno 60 ook al voor 500 euro.
messchien wel handig om te weten.

en olaf je zou eens moeten kijken op de waldorf site voor een wave editor.
een vriend van me (ed beukers) staat ook op deze forum heeft een poosje geleden eentje gekocht en die was zeer uitgebreid anders moet je hem even een mailtje sturen.
dan weet je meteen over welke ik het heb.
hopelijk je hiermee geholpen te hebben. :eureka:

gr robert

ha Robert, als jij mij goed uit kan leggen waarom dat handig is voor mij om te weten, krijg je van mij nog eens honderd euro. ik heb namelijk een beetje het idee dat je het eigenlijk vooral even triomfantelijk aan mij (die wijsneuserige eikel die alles beter weet) wil laten weten, in plaats van dat het handig zou zijn voor mij om te weten. ook omdat het ineens in deze thread naar voren komt. een rekensommetje leert dan trouwens dat het precies 80 euro kost om jou je niet aan je woord te laten houden!
het is trouwens ok hoor, echt waar. no hard feelings. ik ben er zelf een beetje trots op, realiseer ik me nu, dat ik er niet eens aan gedacht heb om jou triomfantelijk te laten weten dat ik vorige week een mono/poly heb gekocht voor.... hè, nou doe ik het nog bijna. vriendelijke groeten, Leo

leo

leo

ik heb verder geen voorordeel.
ik wilde er alleen maar mee zeggen dat je met een beetje geduld je spulletjes toch wel kwijt raakt.
en dat de prijzen die ik er aan gegeven heb niet te hoog waren en dat ik je verder veel succes wens met het kopen van je apparatuur.

heuk

wilde je dat nou echt zeggen, wat hierboven staat??
nou ja, als jij het zegt zal het wel.

zeg als jullie dat onzettende ouwewijven gezeik nou es effe in je eigen tijd en ergens anders doen, ik geloof dat iemand hier een synth te koop aanbied, wat dit met jullie zielige persoonlijke onenigheidejes te maken heeft......????????
ik weet het niet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back