• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Synthstand

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Ben aan het ruimen hierzo en aangezien ik binnenkort geen toetsen meer heb (althans komt later maar 1 klavier terug) bied ik een in nieuwstaat zijnde stand aan voor 2 Synths (met planken kan je er misschien ook desktop dingen op kwijt)
Hij is van het merk Proel en is in hoogte verstelbaar heb er nieuw iets van 150 € voor betaald dus mag hij nu weg voor 110 € of een goed bod of ruil..tegen wat leuks.

Hieronder foto (let niet op de troep,ben aan het ruimen :D )

Attachments

• proel keystand.jpg
    proel keystand.jpg
    242,7 KB · Bekeken: 55
Een goed bod,ruil of whatever is ook welkom.....

Zijn we allemaal al voorzien ??????

Zoek ook nog een in zeer goede staat zijnde ATARI (dus geen gele) met Originele Cubase en Midex of andere GOEDE meerpoorts interface......

Ben ik te duur laat het me dan weten en kom met een alternatief...........
Iets te ruil whatever (als het maar met muziek te maken heeft) Try ME !

Niemand met een Atari met LEGALE Cubeest ??

Ook niemand interesse in deze mooie in nieuwstaat zijnde stand ?

Mmmm mooie stand nog niet zo oud mag dus nu weg voor 90 € (afhaalprijs) of voor een goede ruil.

Sequensers
12 Bit Samplers (16 mag ook)
Effecten,Compressors
FM Bakkie (TX81z) mag ook

Komt u maar komt u maar stand heeft me nog geen 2 maanden terug 150 € gekost....gaat weg omdat ik geen klavieren meer heb

Bieden s.v.p. dan maar..........of zijn we allemaal aan de modules gegaan.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back