Slipperman
Rooibosje iemand?
Ik ben op zoek naar drumsamples alleen niet zomaar drumsamples maar speciale. Zijnde samples van een Gretsch drumstel met single headed toms. Eigenlijk de set die phil collins gebruikt (zijnde: NITRON BLACK (C-5508T) 5 1/2x8 Tom; (C-6510T) 6 1/2x10 Tom; (C-0812T) 8x12 Tom; (C-1215T) 12x15 Tom; (C-1616T) 16x16 Tom; (C-1818T) 18x18 Tom; (C-1420B) 14x20 Bass Drum; (C-04148NS) 4x14 MILLENNIUM MAPLE GLOSS SNARE)
De reden is dat ik zijn kit een behoorlijk sterk en authentiek geluid vind hebben en het gewoon echt het gene is wat ik zoek voor enkele dingen van mij... Die toms vooral zijn gewoon zo uniek om t horen omdat ze single headed zijn wat niet zo vaak voorkomt en dan nog de groottes van de toms. Ken zowieso geen een drum synth die goed toms kan weergeven...
heb heel google al afgestuind, online stores, leveranciers etc. voor demo's oid maar kan eigenlijk niets bruikbaars vinden. Phil zelf krijg ik ook niet gesampled van cd's oid en zit eventueel ook een drumforum te overwegen
Mocht iemand wat hebben liggen of wat weten te vinden? Hoor het graag
Greetings
Slippie
De reden is dat ik zijn kit een behoorlijk sterk en authentiek geluid vind hebben en het gewoon echt het gene is wat ik zoek voor enkele dingen van mij... Die toms vooral zijn gewoon zo uniek om t horen omdat ze single headed zijn wat niet zo vaak voorkomt en dan nog de groottes van de toms. Ken zowieso geen een drum synth die goed toms kan weergeven...
heb heel google al afgestuind, online stores, leveranciers etc. voor demo's oid maar kan eigenlijk niets bruikbaars vinden. Phil zelf krijg ik ook niet gesampled van cd's oid en zit eventueel ook een drumforum te overwegen

Mocht iemand wat hebben liggen of wat weten te vinden? Hoor het graag

Greetings
Slippie

......ieder z'n ding natuurlijk!