slaggitaar vst gezocht.

waxx

audionerd
ik ben op zoek naar een vst die redelijk goed fake synth acoustische gitaartjes kan produceren. zo van die doffe slaggitaartjes zoals in dees tune (niet de lead, maar die in de achtergrond) javascript:newWindow('../mp3/sumnfisumn.mp3')

als het bestaat natuurlijk, anders een goed software alternatief aub, en liefst niet te duur, mijn portefeuille heeft al afgezien de laatste tijd...

dank u bij voorbaat

Ik ben zeer te spreken over de Real Guitar VSTi (http://www.musiclab.com/products/realgtr_info.htm). Je kunt verschillende timbres kiezen als basis klank, en op alle mogelijke manieren je speel stijl beinvloeden. Voordeel t.o.v. Virtual Guitar is dat je hier ook een eigen pattern kan spelen, i.t.t Virtual Guitar, daar zit je vast aan de voorgeprogrammeerde patterns. Bovendien je kunt Real Guitar ook prima als solo instrument gebruiken. Ik vind het allemaal erg realistisch klinken. Verder kun je d.m.v. de bijgeleverde midi patterns allerlei stijlen kiezen. Op die manier kun je er dan net zo mee spelen als de virtual guitar. Ik zou eens demo's beluisteren van Real Guitar! ;)

Origineel geplaatst door dobbit
Ik ben zeer te spreken over de Real Guitar VSTi (http://www.musiclab.com/products/realgtr_info.htm). Je kunt verschillende timbres kiezen als basis klank, en op alle mogelijke manieren je speel stijl beinvloeden. Voordeel t.o.v. Virtual Guitar is dat je hier ook een eigen pattern kan spelen, i.t.t Virtual Guitar, daar zit je vast aan de voorgeprogrammeerde patterns. Bovendien je kunt Real Guitar ook prima als solo instrument gebruiken. Ik vind het allemaal erg realistisch klinken. Verder kun je d.m.v. de bijgeleverde midi patterns allerlei stijlen kiezen. Op die manier kun je er dan net zo mee spelen als de virtual guitar. Ik zou eens demo's beluisteren van Real Guitar! ;)

als je bij virtual guitar je midi kanaal op 16 zet kun je wel zelf patterns spelen met de verschillende onderdelen ;)

ik heb zelf ook real guitar en die is echt perfect voor slagjes!!

ik ben zelf een gitarist dus ik weet waar ik het over heb.....(om sneller te werken gebruik ik vaak die slagjes uit de real guitar....tokkels of solo werk gewoon een echte!!!!)

VG

VG

Origineel geplaatst door Dobre
als je bij virtual guitar je midi kanaal op 16 zet kun je wel zelf patterns spelen met de verschillende onderdelen ;)

Dat is cool, kan dat ook met de Electric Edition?

Back