Emulator X Update (1.5) !!!!

dione

hardkoor
nu te downloaden op de E-Mu site :

http://www.emu.com/support/files/download3.asp?Centric=763&Platform=1&File=339

E-MU Emulator X version 1.5 contains the following feature enhancements and fixes:

Feature Enhancements:

Integrated software effects with 19 effect algorithms, which can be linked by preset or used globally.
Audition preset and sample from disk
Audition from MIDI feature allows you to transpose samples from the sample edit screen
Single View mode for easier preset browsing
Poly and Omni MIDI modes added
Accelerator keys for Sample Zoom
Merge operation can now be "undone"
Entire voice can now be saved as a template
Quad and Octal (4x & 8x whole note) clock modulators added
Expanded number of Groups to 99
"New Group" feature creates a new group out of selected voices
"Select Group N" feature selects the group associated with the current selection
SafeDisc® authentication now happens only once, at first launch of application.
Fixes:

Fixed a bug where Solo Mode played more than one note
Fixed a bug where adjusting Sample Start with Streaming on crashed the app
Fixed a bug where Copying a Voice crashed the app
Fixed a bug where Sample Import Undo crashed the app
Fixed a bug where clicking the System Tab caused "Auto-exit" with various 3rd party sound cards present
Fixed a bug where Buffer Size wouldn't change when using VSTi
Fixed a bug where Loop Crossfade didn't work if Truncate After Loop was on
Fixed a bug where converted Akai S-5000 banks crashed when played on Emulator X
Fixed a bug where imported .wav file loops were not remembered
Fixed a bug where Emulator X sample rate didn't follow PatchMix DSP
Fixed a bug where Emulator X crashed when Aquiring very long samples
Many other minor bug fixes and improvements
Includes changes from V1.01 Release.

afijn....gisteren ff geïnstalleerd,verliep niet helemaal vlekkeloos.....maar uiteindelijk wel....WAT EEN VERBETERING !!!!

al enkele uurtjes achter elkaar mee gespeeld en alle problemen die ik had schijnen verholpen te zijn....en dan ook nog eens extra functies....eindelijk lekker zappen door de geluiden...heerlijk...

:okdan:

...Leest stiekem mee, zit nog steeds aan dit kaartje te denken :) o jingle bells

:kimono: Delon

downloading. Ben benieuwd.

Origineel geplaatst door Pjotr G
downloading. Ben benieuwd.

dr zijn dus toch nog anderen op het forum die EmuX hebben...:D

maar serieus ; er is een hoop veranderd,in positieve zin...

ze hebben dus toch goed geluisterd naar de gebruikers (ikzelf heb ook contact gehad met iemand van E-Mu )...

Origineel geplaatst door dione
dr zijn dus toch nog anderen op het forum die EmuX hebben...:D

maar serieus ; er is een hoop veranderd,in positieve zin...

ze hebben dus toch goed geluisterd naar de gebruikers (ikzelf heb ook contact gehad met iemand van E-Mu )...

Ik kende dit niet eens,vaag:erm:

Toch maar even lezen wat het allemaal is

je wordt idd gelijk voor je kop geslagen met een veel betere interface om presets te bladeren :)

alleen...ik krijg de nieuwe alleen stand alone aan de gang...als vsti krijg ik nog steeds 1.0?

Origineel geplaatst door Pjotr G
alleen...ik krijg de nieuwe alleen stand alone aan de gang...als vsti krijg ik nog steeds 1.0? [/B]

Ja, schijnt een bugje in de installer te zijn. Is op een EmuX forum ook al een keer genoemd.

Ik heb zelf wel de 1.5 VSTi, maar die werkt niet. Zodra ik een preset uit de library sleep loopt de hele boel, inclusief de host, vast.

yep...bij mij ging eerst ook van alles fout....heb toen de 1.0 opnieuw geïnstalleerd en toen opnieuw 1.5.....nu werkt het goed...

tnx voor de tip, idd in de emulator x map stond ie, ff copy paste naar plugin dir en....jawel!

hij doet t nu gewoon in fruity, in tegenstelling tot de eerste versie die alleen vervormd geluid kon voortbrengen

Big shout out emu :p

Bedankt voor het nieuws Dione, dit is dan de laatste druppel die de balans in de richting van Emulator-X duwt in het nadeel vd de RME Hammerfall ;-)

is d'r inmiddels al wat productiefs mee te doen / is het werkbaar zonder dat je program settings volgende keer weer anders zijn ? ben benieuwd......

eerst moest je emulator X kopen. En nu is het vrij te downloaden van de site? Zijn die mensen die het gekocht hebben dan niet enorm genaaid dan?

(of heb ik nou iets gemist?)

Back