Applaus-meter of deciblemeter

Slolov

Guru Meditation Error
Hallo,

We zijn op zoek naar een programma wat eventueel zou kunnen fungeren als applaus-meter of decibelmeter. Het is de bedoeling dat ik dan de uitslag via een beamer op een scherm kan projecteren. Wie-o-wie kan ons helpen want we hebben dit eigenlijk voor zaterdag nodig tijdens de dj-contest in Doornroosje. Het leek ons leuk om het publiek hier wat interactiever bij te betrekken dmv een applausmeter.

Olaf.

of als je het iets preciezer wilt hebben gewoon een dB meter gebruiken. Camera erop richten en die de Beamer in.

Als je niet direct een db-meter kan vinden, er staat tegenwoordig van die dingen op Nokia's! Op mijn 5100 is er 1 en die werkt behoorlijk.

Misschien is dit wat voor je ? (65 euro bij feedback).

Attachments

• dap-dbdisplay.jpg
    dap-dbdisplay.jpg
    5,7 KB · Bekeken: 112
Wavelab?

Wavelab?

Hay Slolov

Is Wavelab niks als aplausmeter er zitten allemaal rare displays en rare virtuele grafische grafieken

en je kan het aplaus ook opnemen, om later te analyzeren wie er allemaal geklapt hebben

Greetz Turtel

:doei:

Iedereen nog bedankt voor de reacties en tips. Ik denk dat ik de Wavelab route maar eens ga bewandelen. Gelukkig heb ik een Matrox Dualhead videokaart dus kan ik een mooi stukje van m'n beeldscherm selecteren en die uitgezoomd met de beamer projecteren.

Jammer dat er hiervoor geen speciale software te vinden was. Ik weet dat het kort dag is voor zaterdag.

Thanks,
Olaf.

Back