Een plaatsje voor men Synth's ..

Com-Eight

SilverBox
Hoi Synthfreaks .. :smeris:

Ik ben op zoek naar een link waarop verschillende stands staan om een synth op te plaatsen ..
(liefst een link met prijzen het is namelijk om is een idee te krijgen wat er zoal is en hoeveel dat ongeveer kost)

Het is ook bedoeld om men JD-800 dus het moet wel iets degelijk zijn ..

greetz,
Com8

sku_Z_502_w4Kybds.jpg

Laatst gewijzigd:
Ja staan wel een paar leuke op ..

Ik ben ook van plan om men TR-909 enzo op da rek te plaatsen ..

Deze leek me wel cool ..
sku_Z_502.jpg

Greetz,
Com8

Da's wel een mooie (Z-502), inderdaad. Nu nog een winkel waar je 'em krijgen kunt...

Link komt van B.S.E.

Misschien kent er iemand een winkel waar ze veel van die dingen hebben (regio:Antwerpen) ..

Hoi,

wat ik gedaan heb is zeer goedkoop, kan zware synths dragen (oa. Akai AX73, Toland HS60, Roland JX10, AKAI AX-80,..). Ik heb gewoon in de muur beugels gevezen, waar men normaal gezien een houten plaat op legt, waarop men boeken of andere zaken legt. Ik heb hier geen boeken op gelegd, maar wel synthesizers. zie foto.

Attachments

• 400_300.jpg
    400_300.jpg
    56,1 KB · Bekeken: 95
wat ik gedaan heb is zeer goedkoop, kan zware synths dragen (...). Ik heb gewoon in de muur beugels gevezen

mmm... kijk je wel uit? een gewoon doorsnee muurtje kan echt niet onbeperkt gewicht dragen. zo ken ik iemand die 10.000 LP's in een prachtig & duur wandrek had staan. Het rek was inderdaad stevig genoeg maar trok de muur onderuit waardoor het dak naar beneden kwam en bijna de hele vinyl-collectie verloren ging.

Back