Kenton PRO-DCB - bidirectional MIDI to DCB unit

Status
Please reply by conversation.

Heine

Passief toetsenist
Hoi,

ik zoek zo'n fijne doos om mijn Juno-60 op midi aan te kunnen sluiten.
Uiteraard inclusief voeding en DCB-kabel.

Re: Kenton PRO-DCB - bidirectional MIDI to DCB unit

Origineel geplaatst door Heine
Hoi,

ik zoek zo'n fijne doos om mijn Juno-60 op midi aan te kunnen sluiten.
Uiteraard inclusief voeding en DCB-kabel.

als je hem via de kenton site bestelt (http://www.kenton.co.uk), verloopt alles via john kenton price himself en krijg je snelle service. al gecheckt? heb vorige maand de mijne daar besteld.

yep, gewoon bij Kenton bestellen. niet goedkoop, wel heel erg goed en met zeer snelle service. ik had de mijne binnen 24 uur in huis (creditcard betaling via fax).

overigens is het een erg fijn apparaat van hoge kwaliteit met veel zeer nuttige extra features als clock out en 'n CV voor bijv. VCF controle. als ik me niet vergis ook de enige interface die echt volledig bi-directioneel is?

Origineel geplaatst door Mk II
yep, gewoon bij Kenton bestellen. niet goedkoop, wel heel erg goed en met zeer snelle service. ik had de mijne binnen 24 uur in huis (creditcard betaling via fax).

mij heeft hij zelfs persoonlijk opgebeld om de bestelling te bevestigen. daarna alles onmiddellijk opgestuurd. door onvoorzienigheid ontbraken de adapters (apart bijbestellen - en had ook een pro solo besteld, vandaar meervoud), maar dat euvel was binnen de kortste kerenop een correcte manier opgelost. uitstekende service. werkt overigens prachtig, de pro dcb! heb spijt dat ik de aankoop voorheen altijd vooruit had geschoven omdat het me zoveel geld leek. nu wordt mijn juno pas écht gebruikt.

Hoi,

was ik ook al van plan. Maar het zal je toch gebeuren dat iemand zo'n doosje heeft, en hem zgan kwijt wil voor bijvoorbeeld 150 euri.
Kan ik hem blij maken, en hij mij.
Ik wacht nog even tot na het weekeinde, en als er dan nog geen resultaat geboekt is bestel ik hem gewoon bij Kenton.

Status
Please reply by conversation.
Back