Division of hoe schrijf je 't... Lid sinds 16 oktober 2004 Berichten 346 Locatie België 21 augustus 2006 #21 Ja, maar dat is dan toch een totaal andere kaart??
Tactic Ouwe rot Lid sinds 20 oktober 2002 Berichten 1.289 Locatie Sneek 21 augustus 2006 #22 Misschien een detail... maar hoe klinkt hij ... als je alleen op specificaties af gaat, zouden bijna alle kaarten goed zijn.
Misschien een detail... maar hoe klinkt hij ... als je alleen op specificaties af gaat, zouden bijna alle kaarten goed zijn.
M Malfeidor Nieuwkomer Lid sinds 11 juni 2006 Berichten 16 Locatie Maassluis 21 augustus 2006 #23 Ik heb deze interface al een tijdje en ben en erg goed over te spreken. Veel ins/outs, goede geluidskwaliteit en stabiele drivers. Veel waar voor betrekkelijk weinig geld.
Ik heb deze interface al een tijdje en ben en erg goed over te spreken. Veel ins/outs, goede geluidskwaliteit en stabiele drivers. Veel waar voor betrekkelijk weinig geld.
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.773 Locatie G'chem 21 augustus 2006 #24 idd. Waarom moet ik deze kopen ipv een RME die 4x zo duur is. :confused:
FrankH gelid Lid sinds 11 april 2006 Berichten 1.271 Locatie AMSTERDAM 21 augustus 2006 #25 Origineel geplaatst door RockSteadyBeat® idd. Waarom moet ik deze kopen ipv een RME die 4x zo duur is. :confused: Zie meer... Ik heb een RME en daar zijn goede redenen voor.
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat® idd. Waarom moet ik deze kopen ipv een RME die 4x zo duur is. :confused: Zie meer... Ik heb een RME en daar zijn goede redenen voor.