geamputeerde MS-10

Ik zag m ook al, de prijs vond ik al wat laag tot ik de foto's zag.

't Lijkt wel een oorlogsslachtoffer.

tja, ik vind dit redelijker dan die ms10 met toetsen voor 450 of zo, die er net onder staat.
maar toch.... zoiets doe je gewoon niet.

Okee, met een beetje mazzel functioneert hij 100%, maar het ziet er echt uit als zo'n brokstuk van een space shuttle. De persoon die de "operatie" heeft uitgevoerd moet bijna wel een hekel aan synths hebben :)

Ja het ziet er verschrikkelijk uit, maar het is wel practisch - voor live bijvoorbeeld, dat je 'm in 'n 19" rack kan bouwen. En het keyboard heb je in veel gevallen niet nodig. Alleen die midi-out snap ik niet... Ik denk toch echt niet dat hij er ook 'n CV-to-Midi converter in heeft zitten; hij zal wel 'n thru bedoelen.

't Is ook nog maar de vraag of de adverteerder inderdaad met 199 EUR genoegen neemt. Het kan best zijn dat hij een hogere prijs wil, maar slechts 199 EUR opgaf om de advertentiekosten te ontlopen.

Origineel geplaatst door Hover
't Is ook nog maar de vraag of de adverteerder inderdaad met 199 EUR genoegen neemt. Het kan best zijn dat hij een hogere prijs wil, maar slechts 199 EUR opgaf om de advertentiekosten te ontlopen.

Da's dan heel dom, want de vraagprijs is gewoon bindend totdat iemand hoger biedt en dan moet ie alsnog dokken aan marktplaats.

Origineel geplaatst door falafelbiels
Da's dan heel dom, want de vraagprijs is gewoon bindend

ech niet dus.

Ik had het over juridisch natuurlijk, als die gozer hem voor minder wil verkopen heeft ie daar natuurlijk recht op, maar de prijs van de handelswaar moet vermeld worden en die is dan bindend tenzij je iets anders overeen komt. Dat is dus wat ik bedoel.

Origineel geplaatst door falafelbiels
Ik had het over juridisch natuurlijk, als die gozer hem voor minder wil verkopen heeft ie daar natuurlijk recht op, maar de prijs van de handelswaar moet vermeld worden en die is dan bindend tenzij je iets anders overeen komt. Dat is dus wat ik bedoel.

Aangezien een bod via marktplaats niet bindend is (zie voorwaarden), nam ik ook aan dat de vraagprijs niet bindend is. Dat is dus wel het geval dan? Strange.

Volgens mij heb ik deze al eesn zien staan in Duistland ooit op E bay. Maar misschien vergis ik me.

Mja, grappig als ie goed werkt, enzo..

Voor de anti-Marktplaats-figuren hier (en voor 't geval dat ie verwijderd wordt..):

Attachments

• ms-10.jpg
    ms-10.jpg
    25,5 KB · Bekeken: 94
Back