ESI 2000 via MIDI Controller

meesha74

Muzikant
Ik wil graag de EMU Esi2000 kunnen editen via een midi controller (evolution UC33e). Nu ben ik op zoek naar een lijst waarin staat wat de juiste cc nummers zijn bij de verschillende parameters van de ESI. Ik heb niet zo'n zin om dat proef ondervindelijk uit te moeten pluizen.

Weet iemand waar ik die lijst zou kunnen vinden? (en of het sowieso mogelijk is de parameters van die EMU via midi te editen?) Ik heb al gezocht op internet en op de EMU website maar zonder resultaat.

Thanks!

:okdan:

helaas, de esi's hebben niet de mogelijkheid de parameters aan te sturen via CC.

Hallo Meesha

zo'n controller-lijst heb ik nog nooit gezien; alle controllers moeten in het manual staan, als ze al bestaan

en nee, je kunt de esi2000 niet via midi editten, hij herkent namelijk geen enkele vorm van sysex.

Je kunt wel 2 controllers aanwijzen(A en B) volgens de manual, dat lukt mij ook. Mijn vraag is of je deze per midikanaal kunt toewijzen.

Dit lukt voorals nog niet bij mij. Ik heb omni en poly in midi al geprobeerd, A of B gaat dus over alle 16 de kanalen......

Is dit eventueel mogelijk?

thx

Back