• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Koopjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden wegens aanschaf grooveboxen:

-Roland JV1010 synthmodule, met adapter en korte handleiding, 200 euro (+ verzendkosten = 8 euro verzekerd)
-Boss DR3 drumcomputer, met handleiding en adapter, 90 euro (+ verzendkosten = 8 euro verzekerd)

Phochos:D

Gezamenlijk mogen de JV1010 en de DR3 ook weg voor 250 euro (incl. verzendkosten)

Ik ben in de kerststemming.

-Roland JV1010, 180 euro.
-Boss DR3, 80 euro.

Gezamenlijk mogen ze weg voor de kerstprijs van 235 euro. Plus dan 8 euro verzendkosten.

Ik ben in de kerststemming.

-Roland JV1010, 180 euro (incl. verzending).

De Boss DR3 gaat naar Space Robot!!:D

Deze thread mag ook op :slotje: , de JV1010 wordt toch nog wel gebruikt door mijzelf, dus houd ik hem gewoon zelf.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back