• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-10 (+midi) <=> MPC?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

falafelbiels

Learning to wiggle
Hallo mensen, aangezien ik een MPC wil hebben moet er iets anders weer de deur uit. Dat wordt dus mn Korg MS-10 met Doepfer MAUSI midi=>CV/gate en Din-sync converter. De MS-10 ken je wel, hoef ik niet echt over uit te weiden denk ik. De MAUSI heeft 1 gate en 2 CV uitgangen, dus eentje om bijvoorbeeld het filter mee te sturen. Het gate signaal en de CV's zijn voor verschillende synths bruikbaar. De clock converter is geschikt voor veel apparaten die DIN-sync gebruiken, omdat je het tempo kunt delen, waardoor dus ook die Korg DDM 110 en 220 drumcomputers en bijvoorbeeld gemodde Boss Dr-110en keurig midiclock kunnen volgen (en uiteraard ook uw TR-808, TR-606 en TB-303).

Ik wil deze set graag verkopen tegen de prijs van 400 euro. Wie me een Akai MPC-2000 biedt zou me helemaal een fijne kerst bezorgen...

Het is gedaan en mijn kerst wordt lachen! Jammer dat ik nog bij de familie en de schoonfamilie langs moet...

:verkoght: of eigenlijk geruild!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back