Mackie Big Knob

Status
Please reply by conversation.

BigDplayboy

Ouwe rot
Ola mensen, ik ben op zoek naar een Mackie Big Knob. Het liefst zou ik 'm nieuw willen halen, dus ik vroeg me af of iemand 'm ergens weet te staan voor een mooi ( lager dan 390,- ) prijsje???

Tweedehands is evt. mogelijk, maar daar ben ik niet zo fan van...

lijkt me ook een erg handige doos

Origineel geplaatst door Leudes
Is EUR.360,- (nieuw) een mooi prijsje? Kun je 'm alleen niet zelf halen maar moet je 'm per post vanuit Duitsland laten komen.

Ja, die had ik al gezien. Alleen die musicians-gear heeft zo'n ongure uitstraling. Ik weet dat ze juist daardoor zo goedkoop zijn, maar toch... Is dat beetje een betrouwbare keet?

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ja, die had ik al gezien. Alleen die musicians-gear heeft zo'n ongure uitstraling. Ik weet dat ze juist daardoor zo goedkoop zijn, maar toch... Is dat beetje een betrouwbare keet?

Ik heb geen ervaring met ze, maar als het echt een onbetrouwbaar bedrijf zou zijn dan had je dat hier hoogstwaarschijnlijk al eens gelezen. Ze bestaan al wel een tijdje en ze zijn met alles superscherp. Er zullen dus best een aantal synthforum leden in het verleden iets bij hun besteld hebben.

Ik ben van plan er binnenkort een RME kaartje, 2 Behringer ADA-8000's en een Mackie Control te bestellen.

Wil je perse een Big Knob of gewoon een input- en monitor switch met volumeknop. In het 2e geval: ken je de Samson C-Control al?

Doet vrijwel hetzelfde, goede recentie in de Sound on Sound en maar 115,- EUR bij Musicians gear.

Daar heb ik ook al naar gekeken ja. Maar de Big Knob trekt me meer... Heb ook Mackie-monitoren dus dat is sowieso een goede combinatie. En er zitten nog een aantal in- en uitgangen op die ik heel goed kan gebruiken. Oftewel: als ik die Big Knob zou hebben, zou ik alle in- en uitgangen gebruiken...
Dus ik spaar wel even door voor die Big Knob ;)