Mackie Big Knob

Status
Please reply by conversation.

BigDplayboy

Ouwe rot
Ola mensen, ik ben op zoek naar een Mackie Big Knob. Het liefst zou ik 'm nieuw willen halen, dus ik vroeg me af of iemand 'm ergens weet te staan voor een mooi ( lager dan 390,- ) prijsje???

Tweedehands is evt. mogelijk, maar daar ben ik niet zo fan van...

lijkt me ook een erg handige doos

Origineel geplaatst door Leudes
Is EUR.360,- (nieuw) een mooi prijsje? Kun je 'm alleen niet zelf halen maar moet je 'm per post vanuit Duitsland laten komen.

Ja, die had ik al gezien. Alleen die musicians-gear heeft zo'n ongure uitstraling. Ik weet dat ze juist daardoor zo goedkoop zijn, maar toch... Is dat beetje een betrouwbare keet?

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Ja, die had ik al gezien. Alleen die musicians-gear heeft zo'n ongure uitstraling. Ik weet dat ze juist daardoor zo goedkoop zijn, maar toch... Is dat beetje een betrouwbare keet?

Ik heb geen ervaring met ze, maar als het echt een onbetrouwbaar bedrijf zou zijn dan had je dat hier hoogstwaarschijnlijk al eens gelezen. Ze bestaan al wel een tijdje en ze zijn met alles superscherp. Er zullen dus best een aantal synthforum leden in het verleden iets bij hun besteld hebben.

Ik ben van plan er binnenkort een RME kaartje, 2 Behringer ADA-8000's en een Mackie Control te bestellen.

Wil je perse een Big Knob of gewoon een input- en monitor switch met volumeknop. In het 2e geval: ken je de Samson C-Control al?

Doet vrijwel hetzelfde, goede recentie in de Sound on Sound en maar 115,- EUR bij Musicians gear.

Daar heb ik ook al naar gekeken ja. Maar de Big Knob trekt me meer... Heb ook Mackie-monitoren dus dat is sowieso een goede combinatie. En er zitten nog een aantal in- en uitgangen op die ik heel goed kan gebruiken. Oftewel: als ik die Big Knob zou hebben, zou ik alle in- en uitgangen gebruiken...
Dus ik spaar wel even door voor die Big Knob ;)

Wil je perse een Big Knob of gewoon een input- en monitor switch met volumeknop. In het 2e geval: ken je de Samson C-Control al?

Doet vrijwel hetzelfde, goede recentie in de Sound on Sound en maar 115,- EUR bij Musicians gear.

Die Samson klinkt echt ruk....zonde van je geld om die te gebruiken...

Een alternatief voor de Big Knob is de Presonus Central Station,die schijnt nog net ff wat beter en flexibeler te zijn als de Mackie,maar ook duurder...

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Brand New Sealed for $259.00 (ongeveer 190 Euro) :

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=41784&item=3772082977&rd=1

Heel leuk, maar dat is vanuit Amerika.... Dus daar moet ik belasting over betalen, etc. Zolang de prijs daardoor stukken onder de europese prijs blijft, no problemo [wil ik wel even weten of er hier iemand al ervaring heeft met bestellingen uit the USA] .... Als het maar weinig scheelt, koop ik 'm me alsnog in een europees land... Maar evengoed bedankt, ik ga 'm in de gaten houden :)

Daar is in diverse threads al van alles over geschreven, o.a. door mijzelf.
Ik heb een halve studio met spul vanuit amerika (eBay), van midfield monitors tot synths, samplers enz.
De truc is om een lager bedrag op het pakket te laten vermelden. Je bent dan ook voor een lager bedrag verzekerd, maar ik vertrouw zendingen vanuit de usa 10x meer dan zendingen door 'vriend' TPG binnen NL.

Ze hebben er trouwens meerdere bij die eBay aanbieding, minstens 8 stuks ofzo zag ik.

Ja, ik heb er even een flink deel doorgespit. Ik kom voor mezelf tot het oordeel dat ik het toch maar niet doe. Allemaal dat gezeik met lagere waarde laten vermelden enzo ... Is echt kwestie van geluk lees ik... Dan bestel ik 'm nog liever bij musicians-gear of "gewoon" de tent waar ik zeker vertrouwen in heb: www.musik-produktiv.de :erm:

musicians-gear is zeer betrouwbaar en snel.
Onze halve studio komt er vandaan,altijd zeer snel bezorgd,en goed (email)-=contact.
Zeer zeker aan te raden.
Of prober anders musicstore in keulen (www.musicstore.de).Deze 2 zaken zijn zo ongeveer de goedkoopste in europa.

Status
Please reply by conversation.
Back