Zinniz, breezer, smirnoff ice e.d.

Precies, bier en niets anders. Als het moet dan het liefst HertogJan, Grolsch, Heineken, Brand en el cheapo bier van de Aldi a 9 euro de krat. :)

Ach ja, als er weer eens wat nieuws is propeer ik het toch altijd. Ik vind die "The Bar en Diablo" best lekker 8P. En die kosten bij ons 3 muntjes, maar 1 muntje is 80 eurocent. :W
Hoe dan ook, bier is altijd beter en.... niets tegen breezers want vrouwen zijn er verslaafd aan :{ :{

Als ik van die zoete zooi drink moet ik altijd aan mn scheikundelessen denken. Ik heb ooit geleerd dat gist alcohol van suiker maakt.... Dan vind ik het altijd zonde dat ze daar bij die drankjes blijkbaar veel te vroeg mee zijn gestopt.

ach smirnoff ice is best te pruimen, en een vodka redbull ook wel (wel witte vodka, niet van die rode troep).

daarnaast heerst duits bier natuurlijk over belgisch bier, zo lang we het over gewoon bier hebben.

maar als het echt lekker moet, doe mij dan maar een vodka-martini met ijs... shaken, not stirred.

Absinte... De Groene Fee..

en die zijn dat BrEeZaH-ChIcks.

En AlLeEn HeT TaAlTjE Al......LaChUh HoOr

AlLeEn TyPt HeT kUt

PICT0080.JPG

snap het ook niet, het leest toch ook voor geen meter, zag vroeger wel van die zware computerfreaks die dan hun nick zo maakten maar nu doen die leden het met elke woord...
Maar goed zal wel leuk zijn ofzo :Z

nou biertje uiteraard als het maar geen hollandse pils is

1. murphy's irish red
2. palm
3. ieder ander belgisch biertje of eventueel duits

maar ja heineken etc is geen bier gewoon pils

ja man komt ie

1) alfa
2) brand
3) warsteiner
3) jupiler
(kon niet beslissen)
verder is idd wodka red bull relaxed! (wel rode wodka)....

Origineel geplaatst door Fluppy
snap het ook niet, het leest toch ook voor geen meter, zag vroeger wel van die zware computerfreaks die dan hun nick zo maakten maar nu doen die leden het met elke woord...
Maar goed zal wel leuk zijn ofzo :Z

Dat was in de tijd dat ik nog NoRTHeRNLiGHt hette 8) en met een 14k4 modem razendsnel de BBSsen leegleechte met mijn hele koele telefoonrekening waarover ik regelmatig bonje kreeg met mijn ouders :o:

....nostalgie....

Alleen dat taaltje van die breezersletten kan mij niet bekoren, ik heb ook niet het idee dat het er iets mee te maken heeft. Ik heb een theorie: er was ooit eens een breezer-gebruiker die heel erg populair was. Helaas voor hem/haar had hij/zij regelmatig last van licht spastische neigingen waarbij tijdens het typen (met de duim van de rechterhand) de linkerhand op onregelmatige manier de shift toets beroerde. Dat, in combinatie met een 4 voor Nederlands, heeft het breezertaaltje geïntroduceerd. Denk ik.

Ja goeie theorie maar hoe kon iemand met spastische neigingen nou populair zijn!...moet ik misschien ook eens proberen in de kroeg spastisch bewegen met een amstel in me hand...iedereen bier over zich heen, nah is zonde!

Back