Die winkel in Utrecht volgens mij die oude synths enzo verkoopt ??!? Music-.....nl ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die winkel in Utrecht volgens mij die oude synths enzo verkoopt ??!? Music-.....nl ?

Hoi,

ik ben op zoek naar die winkel in utecht volgens mij die oude synths enzo verkoopt (ook nieuwe trouwens). ze hebben ook een website, ik dacht music-house of music-store ofzo ?

ik hoop dat iemand mij kan helpen !
alvast bedankt

Ze hebben een nogal aparte manier om occasions te verkopen (ala Cash & Carlo maar dan met de vrouw van de baas?).

dat ziet er toch niet uit zo! :D :D :D :D
oscar.jpg

niks mis met vrouw/apparaat, maar neem dan een foto waar zij spelend op het apparaat is te zien ofzo!
maar ik ben geen verkoper natuurlijk, en ik lul af en toe ook maar wat......:D

Vandaag stond er een Elka Synthex in geweldige conditie, misschien nog iets voor je ;).

Origineel geplaatst door bliepertronic
pas ook goed op met inruilen!

heb zelf alleen goede ervaringen met die zaak
(mag ook eens gezegd worden, dacht ik zo):kimono:

Ze vonden m'n JX-10 te nieuw om in te ruilen, nog niet vintage vonden ze...prutzors :P

Wel altijd mooie spullen daar :)

Origineel geplaatst door Ionide
Ze vonden m'n JX-10 te nieuw om in te ruilen, nog niet vintage vonden ze...prutzors :P

Haha, dat is volgens mij echt zuiver gelul van ze :) Ik zie met regelmaat recentere spullen te koop staan op hun site.

Persoonlijk heb ik ook geen slechte ervaringen met ze overigens. Wel zijn de prijzen van hun vintage spullen aan de hoge kant, maar ze moeten er ook wat op verdienen natuurlijk.

Origineel geplaatst door sunny pedaal
heb zelf alleen goede ervaringen met die zaak
(mag ook eens gezegd worden, dacht ik zo):kimono:

Je krijgt toch geen korting.

<quote>ik lul af en toe ook maar wat.....</quote>

zijn we het toch nog ergens over eens :duivels:

anyway, ik vermoed dat die volgens jou wat lullige manier van aanprijzen heel wat hits op hun site oplevert. want laten we eerlijk wezen: 99.99% van dit soort shit wordt verkocht aan mannen. Auto's verkoop je ook niet door te wijzen op hun zuinige verbruik of de handige features maar door een vies geil wijf op de moterkap te draperen :D

BTW: inruilen is altijd lastig... koop je niks nieuws of hebben ze toevallig al tien prachtige JX-10's op zolder liggen dan zul je bij de meeste winkels een belachelijk laag bod of gewoon nul op het rekest krijgen.

niks mis met vrouw/apparaat, maar neem dan een foto waar zij spelend op het apparaat is te zien ofzo!
......

Ja, of met zichzelf spelend op het apparaat 8o)

dat ziet er toch niet uit zo! :D :D :D :D
oscar.jpg

maar ik ben geen verkoper natuurlijk, en ik lul af en toe ook maar wat......:D

Ziet er zeker niet uit die gekleurde knoppen op die OSCar

Origineel geplaatst door Leo
Je krijgt toch geen korting.

normalerwijs 20% , en als ik erom vraag tot 60% !

Einde discussie

Einde discussie

De vragensteller heeft zijn antwoord.. dus ik sluit de boel. Meningen over MH zijn er genoeg.. maar die discussie wil ik niet voor de dertigste keer voeren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back