Ogygene part IV examen...

Origineel geplaatst door blabla
Nou ik wel, Metamorphosis goed cd en zo zie je maar dat je ook oude synths kunt gebruiken voor nieuwe nummers.*D :) :D 8) :okdan: :doei:

Ik had altijd het idee dat je veel Clavia Nordlead 2, xp80 en JP8000 op dat album te horen is. Op de oude website van jarre.net zag je deze instrumenten samen met wat Akai's en een Quasimidi Quasar staan.

Origineel geplaatst door jgeers01
Bij dezen!

Interview

Ik heb een thread geplaatst op het EMforum zodat men in buitenland ook je inspanningen kunnen horen.

P.S. weetje: de orgelzaak BOOT in Bodegraven heeft in de laatste jaren Eminent nog een financiële injectie gegeven door de S-serie van Eminent te produceren. Types waren: S20 (heb ik zelf gehad), S25, S30, S35, S40 en S45. De strings waren hiervan ook goed. Nu meestal gratis af te halen bij de huidige bezitters.

Origineel geplaatst door René
Ik had altijd het idee dat je veel Clavia Nordlead 2, xp80 en JP8000 op dat album te horen is. Op de oude website van jarre.net zag je deze instrumenten samen met wat Akai's en een Quasimidi Quasar staan.

niet alleen die synths hij gebruikt nog veel meer voor dat album.

ik heb het ook geprobeerd voor de grap met maar een softsynth de superwave performer dat is alles
het kan nog veel beter als het moet daar had ik de tijd niet voor.let niet op de mp3 kw want die is zeer laag
mag maar een mb zijn.
schrik niet

:D
groet john

Attachments

• oxx.mp3
    1.013,4 KB · Bekeken: 99
Laatst gewijzigd:
Back