NIEUW NIEUW! van nelle vieze sjek...

Perfect BaLance

Nieuwkomer
Hallo, ben nieuw hier en zal me ff voorstellen, wel zo redelijk

Woon in amersfoort ben al een paar jaar dj en ben al een tijdje bezig met produceren, het is nog niet ontzettend op nivo maar dat komt nog wel :geslaagd:

ik vind het vooral leuk om met analoog bezig te zijn, natuurlijk ook modulair...gebruik ook wel mijn mac om muziek te maken maar ach lekker aan knoppen draaien is voor mij onbetaalbaar...

ik ben aardig bevriend met ex synthon lid, marc paping. Hij geeft mij de kans om met analoog en mudulair bezig te zijn, leen van alles van hem waardoor ik heel veel leer maar vooral waardoor ik niks hoef te kopen...*D

verder werk ik op het moment bij het NOB als decorbouwer...best leuk werk maar aangezien ik een opleiding studiotechniek heb gevolgd is het niet alles voor me...
ben nu 20 en heb dus nog alle tijd om mijn kunsten op te schroeven :Z

verder heb ik weinig te melden...ben je geintresseerd in iets wat ik heb of doe, vraag het me gerust....

Rol-lator

willkommen.gif

Heel welkom.....

Heel welkom.....

Dit is echt een heel leuk forum, ik heb al diverse tips gehad m.b.t. synt's e.d.
Ook ik ben nog maar een beginneling maar mijn kennis en kunde is zeker gegroeit nadat ik dit forum ontdekte.....
Ik wens je veel plezier hier toe.....

rob

zuk zo wat

zuk zo wat

Ik maak voornamelijk progressive....vooral thuis
ik zit ook in een bandje, wat bestaat uit 3x fenix modulair, jomox drumcomputer en wat sequencers ed....
je begrijpt dat als we dit live doen dat het ong is als minimal electro....het is vooral lastig om steeds hetzelfde geluid te krijgen uit de fenix....ookal is de patch hetzelfde....omdat we ieder optreden in een andere sfeer zitten is dus ook ieder optreden anders...

Dan draai ik ook nog plaatjes...dat loopt vrij uiteen, van funky grooves tot zware tech-house...alle stylen waar
<hard> voor staat wil ik weinig mee te maken hebben...

Verder sta ik open voor een hele hoop stylen....vooral om lekker zelf te pielen is heerlijk...

Re: zuk zo wat

Re: zuk zo wat

Origineel geplaatst door Perfect BaLance
ik zit ook in een bandje, wat bestaat uit 3x fenix modulair

In zo'n bandje wil ik ook wel zitten. :{

Synton :halleluja

Welkom :okdan:

Back