Hallo,
Aangezien ik binnen 4 maanden een financiele meevaller verwacht, wil ik (mits ik mijn werk niet kwijt ben dan op dat moment
) eens gaan denken om een klein Doepfer modulair systeem te gaan sparen en op te gaan bouwen... dat is toch wel een beetje een droom van me is.
Ik geloof dat The Music House een dealer van Doepfer is, weet iemand of je daar ook (op afspraak?) een demonstratie kan krijgen van een basissetup? Zo niet, waar dan wel? Ik weet nog niet zeker of het wat voor mij is, maar het experimenteren met losse modules spreekt mij erg aan. Ben toch altijd meer een tweaker dan muzikant geweest
Groetjes,
Vincent
PS: Omdat het Music House topic inmiddels gesloten is, heb ik er maar een apart topic van gemaakt
Aangezien ik binnen 4 maanden een financiele meevaller verwacht, wil ik (mits ik mijn werk niet kwijt ben dan op dat moment
) eens gaan denken om een klein Doepfer modulair systeem te gaan sparen en op te gaan bouwen... dat is toch wel een beetje een droom van me is. Ik geloof dat The Music House een dealer van Doepfer is, weet iemand of je daar ook (op afspraak?) een demonstratie kan krijgen van een basissetup? Zo niet, waar dan wel? Ik weet nog niet zeker of het wat voor mij is, maar het experimenteren met losse modules spreekt mij erg aan. Ben toch altijd meer een tweaker dan muzikant geweest

Groetjes,
Vincent
PS: Omdat het Music House topic inmiddels gesloten is, heb ik er maar een apart topic van gemaakt
In discretie via pb te