De Toverkoning?

Scooby Did. Dat had ik niet meer gedacht. We hadden nog wel eens contact en ineens was je weg.... Niet op planet, of op marktplaats, nergens. Was nadat je toch die minimoog niet weg wilde doen. (Wedden van wel, of staan die toetsen nog steeds zo rot? Heb pas nog een perfect recht toetsenbord uit Amerika gekocht voor 40 dollar.)

Heb de laatste tijd nog wel eens aan je gedacht, aan je VCS3 dan vooral.

Marion MSR2 heb ik onlangs voor 350 euro gezien, overigens.
De prijs bij Verspuy ligt iets hoger. Die laten zich echt niet gek maken en wachten gewoon tot er iemand binnekomt die gewoon 1000 euro voor dat ding betaalt. Maf.

Hahaaa! Leootje!!

Das inderdaad weer een tijdje geleden... Ben enorm druk geweest met mijn baan. Is in de tussentijd veel veranderd. Zo ook de MiniMoog inderdaad. Ik heb er nu een die in absolute nieuwstaat is. Geen krasje te vinden. Wel het sticky-key-probleem, maar dat geeft niet. Paar nieuwe rubbertjes er tussen...

Maar hoe is het met jou?! Nog steeds aan het opknappen en verkopen?

Origineel geplaatst door mono-poly
ahaa rene de toverkoning vcs3 dat ken er maar 1 zijn ja :)
gaat een lampie branden hier

Bij mij nog effe niet vrees ik... Hellevoetsluis... even je gearlist doornemen... hmmm... ik zie een verzameling uiterst unieke bakken, maar mijn herinneringen laten me even in de steek. Mono-Poly: wie ben je?!?! :confused:

Man, ik heb je de eerste tijd echt wel gemist. Ben zelf intussen ook 4 mini's verder. een half omgebouwde: oude noten kast met 'nieuwe' synth erop. Trouwens pas ook weer een 808 aangeschaft.
Veel veranderd; ja dat moet wel. Ik wist dat je gek op autoralley was, maar om nou in Valkenswaard te gaan wonen?! Goed je weer te zien, hoop dat alles ok is.
En denk erom: vanwege die mini die op het laatst niet doorging heb ik het eerste recht als je ooit je vcs3 verkoopt!!!

Origineel geplaatst door mono-poly
ik ben ooit is met me crumar geweest bij je kwamen we er bij jou pas achter dat ie ontstemt was.

groetjes dennis

Ja! Das waar ook! Hoe is het nu met die Bit? Heb je hem nog? Ik ben er later nog een tegengekomen met een soortgelijk probleem. Leuk je hier weer te zien!

Origineel geplaatst door leo
Ben zelf intussen ook 4 mini's verder.

Duh... Ja hoor! Kon ook niet missen eigenlijk. Maar ik vrees dat mijn VCS-3 mijn nieuwe zolderkamertje nog even niet verlaat...

Tof dat ik je weer tref. Cheerz, Leo!!!

Origineel geplaatst door De Toverkoning

Ja! Das waar ook! Hoe is het nu met die Bit? Heb je hem nog? Ik ben er later nog een tegengekomen met een soortgelijk probleem. Leuk je hier weer te zien!

ik heb die bit laten maken alleen werkte ie alleen nog via midi
heb heb paar weken terug geruild voor een ms10, maar ik denk dat als ik een keer een bit99 tegen kom toch wel weer een crumar in me setup wil

groetjes dennis

Back