Alternatief voor Ableton?

Rozegeur

Ingeburgerd
Weet iemand hier de concurrenten van ableton ... of gewoon iets gelijkaardigs?
Het liefst wil ik eigenlijk live in Reason draaien, maar ja, daar kan je niet mixen tussen de verschillende reason files ... zou nochtans geweldig zijn! Of weet iemand hier een interessante opstelling zodat er toch kan afgewisseld worden met reason en een ander programma op één en dezelfde laptop?

Er is een progje genaamd ACID wat ook timestretched enzo maar niet Live gebruikt kan worden (althans niet met die stabiliteit) Dus.....ik denk niet dat er iets gelijkwaardigs is voor Live.
Live in Reason draaien kan niet.Dat kan je vergeten,shaken,rien,zero....
Je zou waarschijnlijk wel Reason als Slave aan Live kunnen hangen.

Re: Alternatief voor Ableton?

Origineel geplaatst door Rozegeur
Weet iemand hier de concurrenten van ableton ... of gewoon iets gelijkaardigs?
Het liefst wil ik eigenlijk live in Reason draaien, maar ja, daar kan je niet mixen tussen de verschillende reason files ... zou nochtans geweldig zijn! Of weet iemand hier een interessante opstelling zodat er toch kan afgewisseld worden met reason en een ander programma op één en dezelfde laptop?

Lees de handleiding van Live eerst eens voordat je dit soort dingen vraagt. Rewire ondersteuning is standaard.

ABLETON LIVE KENT GEEN GELIJKEN

:dj: :dj: :dj:

dit meen ik overigens ook echt serieus, er is wel iets wat er op lijkt, maar dan alleen het midi gedeelte van Live, en dat is er alleen voor Mac....maar ik kom niet meer op de naam.

merci allemaal

ondertussen is er blijkbaar een reason 3.0 uit ... waar de live mogelijkheden toch wel iets beter lijken te zijn (de Combinator) ... en eindelijk is iets om een beetje af te mixen!

Origineel geplaatst door Rozegeur
merci allemaal

ondertussen is er blijkbaar een reason 3.0 uit ... waar de live mogelijkheden toch wel iets beter lijken te zijn (de Combinator) ... en eindelijk is iets om een beetje af te mixen!

Da's wel leuk, maar je bent hier met een probleem aangekomen, en een flink aantal mensen heeft de moeite gedaan jouw verder te helpen. Heb je hier nog wat mee gedaan? Of zijn we voor de k z'n k bezig?

tuurlijk ben ik er iets mee ... doch bedankt voor de bezorgdheid
Ik zal nog even geduld moeten uitoefenen echter, ik heb namelijk examen tot in februari

Back