jupiter 8 etc.

Je link werkt even niet, haal de <br>en de spatie bij de slash er maar eens uit ;).

Maar je komt dus in feite hier terecht : http://www.wilde-productions.be/index.php?pag=2ndhand

Jammer dat er niet bij staat in welke staat ze zijn. Maarem, 50 euro voor een Waldorf 4-pole? Niet een beetje verdacht weinig?

Tsja da's van Phil Wilde Producer van o.a. 2 Unlimited....ik geloof dat de meningen over deze persoon nogal verdeeld zijn (zag ik laatst ook op TV toen Ray Slijngaard er ook nog wat over zei) Ach ja....het gaat om zijn gear toch ? :D

Een zeldzame Prophet VS rack. Ook fijn.
En een MKS80 voor die prijs. Netjes. Zal wel zonder programmer zijn.
Gewoon kopen die zooi als je de prijs aanstaat.

Origineel geplaatst door nick nova
Phil zal slimmer geweest zijn dan Ray.

Is dat zo moeilijk dan ? :D

Maar goed net wat Fuse zegt het zijn gewoon zeer nette prijzen...en ik denk dat Phil zich daar ook niet druk over hoeft te maken en vanavond weer gewoon een volle schep Pepersaus over zijn dikke biefstuk kan gooien..

Ben eens thuis bij hem geweest, zijn huisje ergens in een dorpje niet ver van de kust, is fijn gedesigned maar zeker niet buitennissig. Modale Vlaming met een net inkomen, lijkt het. Toen ik daar door de gang hakkelde, met een Mackie D8B met 16 kanaals extensie, struikelde ik bijna letterlijk over een minimoog (de eerste keer dat ik er eentje zag). Toen vertelde ie dat ie een Neve had staan, maar die wilde vervangen door deze. In zijn krappe bureautje hingen een aantal gouden platen, waaronder '10000000 verkochte exemplaren' stond.

Origineel geplaatst door Kevin
Is dat zo moeilijk dan ? :D

Maar goed net wat Fuse zegt het zijn gewoon zeer nette prijzen...en ik denk dat Phil zich daar ook niet druk over hoeft te maken en vanavond weer gewoon een volle schep Pepersaus over zijn dikke biefstuk kan gooien..

Het meeste is echt te duur vind ik
Behalve de juup 8 en de waldorf filter

ik denk dat ray ook een beetje zijn eigen rol in het geheel heeft overschat.
ik kan me niet voorstellen dat philip ray genaaid zou hebben. bij anita ligt dat anders: ik kan me moeilijk voorstellen dat philip anita niet genaaid heeft. wat een heerlijke meid is dat.

Origineel geplaatst door Leo
ik denk dat ray ook een beetje zijn eigen rol in het geheel heeft overschat.
ik kan me niet voorstellen dat philip ray genaaid zou hebben. bij anita ligt dat anders: ik kan me moeilijk voorstellen dat philip anita niet genaaid heeft. wat een heerlijke meid is dat.

:D

Ik krijg het moeilijk nu...

Ik krijg het moeilijk nu...

Origineel geplaatst door Kevin
Tsja da's van Phil Wilde Producer van o.a. 2 Unlimited....ik geloof dat de meningen over deze persoon nogal verdeeld zijn (zag ik laatst ook op TV toen Ray Slijngaard er ook nog wat over zei)
Origineel geplaatst door nick nova
Phil zal slimmer geweest zijn dan Ray.
Origineel geplaatst door UserTronix
Aardige en behulpzame jongen.
Origineel geplaatst door Leo
ik kan me niet voorstellen dat philip ray genaaid zou hebben

Laatst gewijzigd:
Bericht door een moderator:
Heren, zolang dit niet www.roddelforum.nl is... dit soort "horen-zeggen" dingen voegt niet zoveel toe.
Daarbij is het minder netjes, zeker als de mensen in kwestie zich hier niet kunnen verdedigen.

De prijs van de jupiter 8 is ondertussen al wat gestegen naar € 1999 zie ik ... Misschien leest hij toch het forum. :)

Back