AKAI mpc 2000 xl (oranje?)

mc_kwok

Proffessjonel Zeezoogdier
Meestal zie ik deze in dat saaie grijs voorbijvliegen. En af en toe in dat gave blauwe kleurtje. Deze oranje had ik nog niet gezien. Erg gaaf. Ik wil heb.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=22021&item=3866781588&rd=1

ae_12_sb.JPG

Ik vraag me wel af hoeveel er in deze uitvoering gemaakt zijn.

De SE-1
mpc2000xlSE1.jpg

De SE-2
MPC2000XL_SE2_HI.jpg

En de SE-3
MPC2000xlSE3.jpg

De oranje versie is erg vet hoewel ik de SE-3 ook wel erg stoer vind. Als ik ooit een keer mijn MPC + 50 euro kan ruilen tegen een SE-2 of SE-3 dan doe ik het wel :).

-C-

Die diskdrive mogen ze dan ook wel een kleurtje geven.

Maar ik vindt het lelijk. De professionele look wortd zo een speelgoed look.
Ik vindt de MPC1000 ook al niet echt professioneel eruit zien.
Allemaal onzin die kleurtjes.

Origineel geplaatst door sander
Die diskdrive mogen ze dan ook wel een kleurtje geven.

Maar ik vindt het lelijk. De professionele look wortd zo een speelgoed look.
Ik vindt de MPC1000 ook al niet echt professioneel eruit zien.
Allemaal onzin die kleurtjes.

Tja ach, ik ben dan ook geen pro.

Maar die andere SE's zijn ook wild! Thnx C

'k Deel je mening niet Sander over die kleuren, over de diskdrive wel dat is echt net zoiets als een ferrari met een trekhaak. Het saaie crème van de MPC vind ik echt niet mooi.
De techniek van de MPC is super, dus het uiterlijk zou er eigenlijk niet toe moeten doen, maar een Special Edition is toch wel erg....special. ;).

-C-

Inderdaad... TE lelijk. Het blauw dat ze voor de 1000 en de nieuwe 2000xl gebruiken gaat nog wel, maar persoonlijk heb ik 't liefste saai ouderwets grijs. Die 'special edition' dingen doen echt pijn aan mijn ogen.

De oranje versie is erg vet hoewel ik de SE-3 ook wel erg stoer vind. Als ik ooit een keer mijn MPC + 50 euro kan ruilen tegen een SE-2 of SE-3 dan doe ik het wel :).

-C- [/B]

Wel een beetje lief zijn voor mijn ex :D

Origineel geplaatst door mikemix
Wel een beetje lief zijn voor mijn ex :D

Ja zekers :D We bereiken samen regelmatig een climax. Ik ben heel erg lief voor dr en heb zelfs een mooie koffer voor haar gekocht (zie studio annex crib, de koffer onder mijn rack). Sinds ik haar heb, heb ik niet meer met software gesequenced en ondanks dat je wat functies mist als piano roll en wat andere leuke midi fx ben ik ontzettend te spreken over dr :).

Ze mist je soms wel mike...

-C-

Origineel geplaatst door C738
Ja zekers :D We bereiken samen regelmatig een climax. Ik ben heel erg lief voor dr en heb zelfs een mooie koffer voor haar gekocht (zie studio annex crib, de koffer onder mijn rack). Sinds ik haar heb, heb ik niet meer met software gesequenced en ondanks dat je wat functies mist als piano roll en wat andere leuke midi fx ben ik ontzettend te spreken over dr :).

Ze mist je soms wel mike...

-C-

:D

Ik mis haar ook =(

MPC wil ik toch wel weer eens erbij hebben( mag gewoon de grijze of blauwe zijn).
Al ben ik ook zeer gecharmeerd van de MPC3000.

MPC is een prettige manier van beats programmeren soms mis ik die feel en hands on.

Er is ook een site die ik effe niet kan vinden waar de nigga's met de mpc's in allerlei kleuren, chroom, graffiti's etc. etc. opstaan.

icl. de mike van Snoop dog ingelegd met diamonds.

Yo hey, nieuw programma op MTV: Pimp My Synth!

Tja, ik kan ook niet alles lezen... maar ik mis wel de Bro's op jouw linkje. Weinig pimp aan zo.

Black%20Eyed%20Peas2.jpg

Dit pimpt harder:
mpctjes2.jpg

Laatst gewijzigd:
Back