Virus A, 375,-

pff wat cheap,, ik zat net te twijfelen om de mijne weg te gaan doen, maar voor die prijs gaat die van mij niet weg hoor hee.

Origineel geplaatst door bobaphat
pff wat cheap,, ik zat net te twijfelen om de mijne weg te gaan doen, maar voor die prijs gaat die van mij niet weg hoor hee.

Ik had nou precies het zelfde!!

Hmmm...heb de mijne net geruild tegen een microwave 1 + access programmer...

(kevin, de handleiding komt eraan...was een paar dagen uit de roulatie...)

Dat is zeker een mooie prijs een vriend van me Roel heeft er ook een gehad,hij kon er werkelijk mooie sounds uithalen. Hij heeft hem daarna weer ingeruild voor een Ion. Zeggen wel dat de virus A zeer geschikt is voor techno.

Ik ben er erg blij mee (met de Virus A)
Heb hem dus net van bob303vs909 en vind hem zeker meer waard dan 375 €
Ach ja ik kijk ook al niet meer naar de prijzen....functionaliteit heeft meer waarde.

Net als ik mn virus in de verkoop wil doen zet hij er een op de markt voor 75 euro onder de richtprijs.

Volgens mij is het een nepper,, wel een slimme zet,, als je een synth zelf wil kopen, zet je diezelfde synth eerst even voor 100 euro onder de richtprijs op marktplaats of 2dehands.nl om vervolgens de prijs omlaag te drijven:eureka:

:D Bedankt voor de tip!!

Maarre, IK kijk meestal ook naar de staat, etc. mag van mij wel iets meer kosten als ie in goede/topstaat is.

't Is bij mij ook vaak 't geval: als ik dan een keer iets te koop zet, zie je ze ineens overal voor iets eronder qua prijs.
Ach ja..

Origineel geplaatst door Mde
k heb m net opgehaald en thuis aangesloten..... lekker tweaken!!!!!!!!!!!!!!!:halleluja :halleluja :eureka: :okdan:

hehe relaxt man gefeliciteerd!! is echt een leuke bak!! wat heb je dr nou uiteindelijk voor neergelegt?

Origineel geplaatst door Mde
k heb m net opgehaald en thuis aangesloten..... lekker tweaken!!!!!!!!!!!!!!!:halleluja :halleluja :eureka: :okdan:

lucky bastard:okdan:

Back