Jezelf voorstellen is wel zo netjes

DjGo

I point mics
Aloha,

ik ben net lid geworden omdat ik regelmatig het forum bezoek en er best wel een hoop interessants te lezen valt. Soms heb ik zelf een vraag, maar om die te kunnen posten moet je dus lid zijn, vandaar.

Ik heet Diego en ik maak al een tijdje muzeikjes, gebruik makende van de, op dit moment, tot mijn beschikking staande technologie (voor wie het wat kan ballen): Pentium IV 3gHz, 1024mb, Terratec EWS88mt (oldie but a goodie), Native Instruments Kontakt, Cubase VST 5.0 (als het werkt, dan werkt het), Yamaha AN1x, Novation Bassstation, Alesis QS6, Soundcraft Spirit SX, Spirit Absolute Two's, Propellerheads Reason 2.0.

Op de verlanglijst: goeie preamps, mooie grootmembraan condensator mic, lekkere studio, ach eigenlijk heb ik niks te wensen.

Ik hou van: Rock 'n' Roll (!), Rockabilly (!!), Surfrock (!!!), Blues (oude mondharmonica blues), American Roots dus. Maar ook: Oldskool hiphop (Mantronix, T-la Rock, BDP, Afrika Bambaataa, Erik B), Techno: Speedy J, Squarepusher, U-ziq, Autechre, Mouse on mars, Kraftwerk, Model 500 enz., en volksmuziek uit alle windstreken.. tja, wat moet je d'r mee.

Ik maak zelf muziek die een beetje het midden houd tussen al mijn favoriete muziek: elektronische surf-rock-a-billy met een volks vleugje. Dat klinkt heel avontuurlijk, en dat is het ook wel, maar vaak net niet interessant genoeg om aan te horen. Ik maak het echt voor mezelf dus, als ik het maar leuk vind.

Genoeg gezeverd,
blij dat ik eindelijk kan posten.
:z :z :z

Welkom!!! :biertje:
Ik ben uitermate benieuwd naar die muzeikjes van jou! Laat snel eens iets horen.

:doei: hi, dude!

ey diego!

(had je natuurlijk al gesproken op de tjet, maar goed...)

WELKOM!

Ik dank jullie allen voor dit warme welkom!:luv:

Metatron, om even op je vraag terug te komen, volgens mij bedoel je het nummer 'Join me please' (.... and yell homeboys make some noise, van het album In Full Effect, laatste album met MC-Tee). Verder ben ik niet zo'n kenner hoor, zeker geen DJ (met alle respect to da DJ's) ondanks de naam.

Mijn voornemen voor dit vroege voorjaar: een strakke ADSL-verbinding en webspace, waar ik wat muzak van mezelf neer kan kwakken. Is uiteindelijk toch de leukste kennismaking!:D

Ik kan niet wachten om jullie muziek te gaan horen!

Greetzings,
Diego

Back